Trött...

...så in i helvete...

Jag funderade ett tag men, näe...

De får bli sängen tidigt ikväll...

Ledsen J... Men jag är aptrött...

Ja är så trött att jag skulle kunna kräkas...

De är fan inte roligt...

Sovit skit i 2 nätter nu...

Inatt drömde jag nå så fruktansvärt att ja... Va får jag allt ifrån?
Alla dessa begravningar och dödsbesked...

Begravning: Bevista: Glada underrätterlser väntar...
Drömmer man om sin egen så får man ett långt och lyckligt liv...

En väns död: Bröllop...
Hur i helvete får drömtydarna det att gå ihop?
De är inte ett dugg jävla roligt att gråta ögonen ur sig i drömmen när man får reda på att en vän dött och att det blir begravning...

Jag har börjat drömma så mkt konstigt... Vet inte va de är för fel på mig...
Då tyckte jag att det var roligare förut när jag kunde se platser jag aldrig varit på och när jag kom dit i livet så...
"Här har jag varit förut"
Lr
"Det här har jag hört förut..."
Sånt händer sällan nu mera...


Jag är nog en halvskummis ändå... Nån mittemellan...

Jag tror att om man bara vill och tror tillräckligt mkt så... mmm...
Aja.

Nu ska jag åka till mitt O.E.R.H.Ö.R.T spännande jobb...
De är inte så kul idag när ja är trött...

Bäst att allt går som jag vill idag annars... Annars vet ja inte va ja gör...



Fjonkan - Våga bara jävlas med mig idag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0