Så in i...

...vassen!

Jaa...
Åkte hem till papps efter att jag städat här hemma... Dammallergikerns MARDRÖM!
typ.

Väl där hemma tvätta ja lite... sen så följde jag med och pekade vart pappa skulle lia vassen nånstans^^
Så nu kommer vi iaf ut med båten om vi skulle vilja det! :D

Ah. Såg att nån jävel trampat på mitt metspö.
Blev rätt grinig kan jag säga då jag användt det väldigt sparsamt och varit rädd om det!
Pappa sa att de va mitt ansvar att det kom upp ifrån "bryggan" igen...
Jaa, men jag hade juh inte ens tagit ner det!

Bajsigt gjort att inte säga att man trampat av metspöt...
Tur de va långt och att pappa laga det så gott han kunde...
Det VAR 5 meter... Nu äre typ 4,4 kanske...
Mmm... Kastat av både krok och flöte hade lånaren gjort med...
Lågt. Riktigt lågt.
Trök.

Efter att pappa liat vassen så knallade jag hem för att göra käk...
"För man blir hungrig av att kolla på" ^^
Färskpotatis, skinka och kall sås :D

Så. Nu har min syster fått receptet på min smarriga maräng-jordgubbstårta :D

Yes.
Va ska jag göra nu då?
Orka packa upp tvätten?
Vi får se.
Imån innan ja hämtar J så tror jag att jag ska till valbo och fixa lite...
Skor och leggings.
Tunikan får duga.
Får se.

Jahapp... Fotboll ikväll och fotboll imån... OCH på söndag.
Har lovat att jag ska se 2 matcher.
Är de final så kan jag tycka att de är rätt roligt att se...
faktiskt.
Men fotboll är nog inget jag tänker lägga på min intresselista bara för att J råkar gilla de^^

hehe...

Näe. Over and out!



Fjonkan - Äter upp LS daimglass^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0