Om man vrider...

...på säk-knappen på spisen så kommer vattnet som är i kastrullen att börja koka MYCKE snabbare!

-De är säkert!
Hahaha...
Liiite trött kanske?

Håller på att koka mig ägg...
Så jag ska äta en äggmacka innan jag somnar... Har inte ätit sen i... Em...
Tror de är saltet i kaviaren som jag vill åt!
Det har juh varit fruktansvärt varmt idag!

Har tillbringat några dagar hos J...
Dagarna har gått fort, vi har haft att göra!
Har faktsikt INTE legat på rygg så mkt BS så de är INTE därför den värker ihjäl mig!

Vi har varit bjudna på middag både fredag och lördag, sån tur har vi haft!
Trevligt och gott vare såklart! :)
Briljera med att kasta skitbra i kubb hemma hos J´s mamma... Så bra har jag väl ALDRIG spelat förr?! :O

Fre när J jobba vågade jag mig ut för första gången SJÄLV ner på Liljeholmstorget... hahahahaha...
Jag har hittat mig en första kompis!
En som hejar när jag går förbi :D

Ah, jag menar INTE han som kör bergbanan... Han är svårflörtad...

Näe, ja träffa en tjej som stod och demonstrera nagelgrejs grejer...
Typ en trestegs-sten som man filade bort ränderna på naglarna...
Hon heja på mig 3 dagar i rad - fastän jag inte köpte något!
Hon var en värdelös försäljare!
Hon hade kunnat få mig och köpa den där jävla stenen om hon stridit lite för de...
Men hon såg inte ens att jag blev intresserad så... Ah... :)

Hon gick ifrån försäljarens "hej" till polarens "tja" på 3 dagar ;D

Istället köpte jag, en klänning på rea, plåster och en fotoram som jag ska måla! :D

Jaa, plåster behöver man om man får såna jävulusiska skavsår som jag ALLTID verkar få...
Kom på idag att jag har mina ful-merrel-skor som jag kan använda... Dom är bra att gå i oxå...
Ska nog leta på dom... Skitfula men sköna...


Idag har vi varit på stan och kikat!
Det var Red Bull Flugtag idag och eftersom det verkligen var kanonväder så var det tiotusentals där för att kolla!
De hela går ut på att lag ska knåpa ihop flygmaskiner som ska åka ut för en ramp -den som kommer längst -vinner!
Vi kikade inte klart då det var FÖR varmt att stå!



Vi gick en sväng runt på stan och jag har sett sånt som man bara hört om idag!
Café Opera, NK och Kungsträdgården... Oooohooooo! tsssss...
Lite fränt iaf... Gick som en annan jävla turist och fota! hahahahaha...
Men de är juh ingen som känner en där så vafasen!
De är faktiskt skitkul att få se sthlm!
Privat guid, de äre inte alla som har inte! :D

Börjar känna igen mig lite nu åh så...
Men den där jävla t-banan kommer jag ALDRIG lära mig... hahaha...

Näe nu så ska jag göra mig smörgås!
Sen hopp i säng!
Ska bläddra igenom reklamen som kommit oxå! :D
Miffåååå... -Ja vet!

Imån -och hela veckan ska de bli TOKVARMT!
Ska sola och tvätta imån! Så upp i tid är de som gäller :)



Fjonkan - Fiser illa av ägg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0