Massor...

....har jag att göra imån....

På bara några timmar oxå...
Jag fattar inte hur i hela friden jag ska hinna...

Jobba, städa, diska, handla, jobbintervju, hämta J...
Kan inte klockan lägga några xtra timmar mellan kl 14 och 19?
Lr ge mig åtminstonde en hushållerska!

Just ja... jag ska hinna med att plocka hallon oxå...
Lr iaf ringa min mormor...
Mmm... De ska hinnas de med...


Ikväll har jag ätit middag med tjejerna!
Jättetrevligt som vanligt!
För ovanlighetes skull lagade M ALL mat... Från grunden!
INGA halvfabrikat! :D
Supergott va de i vilket fall!

Lilla B hade fått 2 sprutor idag så kvällen var inte så skoj för henne...
Början till feber och värk... Stackers liten...
Hon fick iaf sin doppresent idag :)
Skönt att den blev så lyckad!
Så sades det iaf :)

Shoppingen igår var inte så skoj som jag hoppats på!
Men jag hittade iaf 2 par skor - på rean...
BARA för att jag hade fått en bra lön för en gångs skull! Så typiskt!
Hittade lite underkläder, ett par leggings och shampoo + balsam...
Värsta fyndet! haha...
Får åka och shoppa mera i helgen kanske... hehe...
Leta dopkläder.. ja, till mig...
Jag ska inte dopas utan J´s systerson...
Men de är längre fram!


Men DÖÖÖ irriterande fluga på dataskärmen! DÖ!


Nu ska jag lägga mig... vill ha lite mer sömn inatt än 4,45 timme...
Jobb imån sen ledig helg!
Suuuper! :D

AH! Jag har fått skitlånga NAGLAR!
Ah, på fingrarna... -inte på tårna^^
Jag går och väntar på att jag ska ha av en... Idag stutta ja i 2 ggr med samma nagel men den höll :D
Har målat på dom lite så de kanske håller :D
Hoppas! :D

Jao... Önska mig lycka till imån nu då! :D



Fjonkan - Saknar det ibland...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0