Lägenhetsletandet...

...började OCH slutade igårkväll...



Ja, jo... Jag kikade iofs bara lite för skojs skull...
Men de va varken lätt lr roligt...
Man tycker att det borde finnas typ miljontals med lägenheter i Sthlm som väntar på att få hyras ut...
IKKE.
De sidor jag kikade på så stod de typ bytes lr så 20.000:- i hyra...
Typiskt...
Jag tror att 16 kvadrat inte är så himla skoj att bo på i längden...
Men de är vad jag tror och jag ska inte prata illa om någon annans boende...


Ändrade mig lite och kikade på lägneheter i Gävle...
Där stod de att typ hur många som helst var lediga....
Men där kör de juh med nån sorts poänggrejs...
Flest poäng får lägenheten...
Får man 1 poäng för varje dag man står i kö lr??


Hade min lägenhet funnits i Sthlm så hade den varit värd jättemycke!
Men...De är en hyres och den befinner sig typ 20 mil norr upp i landet...
Aja...
Vi har inte pratat klart om det här, mina löss och jag^^


Idag fyller min mormor år...
Vi ska väl dit och fira antar jag... :)
Men LS har jobbat arslet av sig så de får bli efter en välförtjänt sovis...


Sov på soffan i natt igen... Fastän jag hade bäddat i min säng...
Säg inte att jag kommit in i en soff-liggar-period igen...
Hade en sån förut... Sov hellre i soffan för att det kändes tryggare...

Kanske inte så konstigt heller när man vant sig vid att ha en varm, klibbig, snarkandes J bredvid sig i sängen...
Nu finns han juh inte där så...
Lr så vare han som fick mig att sova på soffan för de va dit jag flyttade just för att han va varm och snarka ;P

"Har du sovit på soffan...?"
"Ah de har jaa!"
(Sagt med en lätt irriterad röst ;P )
hehehe...

Näeda.

Jahapp...
Jaa, sa jag att ja jobbade första skiftet igårkväll?
Jobbade med nya vikarier och det gick jättebra :)
Dom jobbade bra!
Kände att ja inte stressade upp mig alls...
Jag kan lätt göra det när jag känner att jag får får mkt ansvar...
Men de gick toppen :)
Fick dock jobba över lite men de va juh pga att jag skulle kontrollera medicin, kassera medicin och lämna nycklar...
Typ.

Ännu en gång så "imponerade" sköterskan...
Inte. Va är de som är fel egentligen?
Herreguud...
*skakar på huvudet*


Sååå... nu har jag ätit frukost...
-Vid matbordet samtidigt som jag löste lite korsord...
Hahahaha... Am I tantig lr vad?! ;D

Köpte mig en knep & knåp tidning som jag skulle ha med till stranden...
Jag brukar inte vara den som har svårt att göra ingenting där men de va faktiskt skoj att ha nåt att göra...
Sen så får man juh känna sig lite smart oxå när man löser de! ;D
Vilket typ aldrig häner men ändååå... hahahahaha...
-Därför jag köpte en med extra lätta korsord ;D


...Turn the page I need to see something new...

Näe... Nu ska jag ta min korsordstidning och sätta mig på balkongen!
hehe^^

Just ja... får inte glömma att boka biljetterna... :D
hihi...


Fjonkan - Har redan glömt de latinska namnet för stjärtskåra....


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Crena Ani =sjärtskåra! <3

2010-07-23 @ 00:48:01
Postat av: Anonym

Crena Ani =sjärtskåra! <3

2010-07-23 @ 00:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0