Jiiises...

...cheeeesess va jag är TRÖTT!

Jaa, nog vare trubadur igår allt...
Krister Fridh...
Men de tog juh slut rätt fort...
Så¨, näe ELin jag hann inte hälsa och tacka... :/

Fy fasen...  Vi hittade en annan "trubadur" som körde pausmusik...
Lr var han förband? :P
Ah, för jävla rolig var han iaf!

Nästan lika rolig som han på Statoil....
"Ah, frukoat... lr en nattmacka kanske?"
"Fett nice!!"
hahaha... TUR jag inte såg Ma där för hon småfnissade åt de där...

Lr han som ramlade lite snyggt i trappan rakt ner i rabatten?! Hahahahahahaaaaaaaa...
"Trappen var inte lika lång som han trodde"
Fast de andra grabbarna fick de till att han gjorde sådär för att se under våra kjolar^^

....tur vi slapp dansa med gävlekillen...
Tjaffsar man tillräckligt länge  - till att trubaduren slutat spela så slipper man!
Sikket kenp ;P
Aldrig att jag dansar nykter sååå...
Men trevlig va han, märks att han inte kommer härifrån ;D


Jag såg dig och jag hade velat heja men jag vågade inte...
Du hejade juh inte heller så...
Skönt att inte känna nånting längre...


Folk lär ha trott att vi va fulla så fnittriga som vi var!
Arrangerade bilder på döda grodor.... hahahaha... Så jävla puckat :P
jiiiisesss...

Letade nycklar och körde folk... vilken natt... kl 03 var vi hemma....
Lång story...

Nu ska jag fixa för de blir STRANDEN idag igen! ;D



Fjonkan - SKAPAR BRÄNNA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0