Is it true...

...ja dä ärä!

Disken är diskad! :D
Fy fan. Jag hatar verkligen att diska...
Men jag är bra på det ändå^^
Noggrann...

Jahapp...

Vaknade typ halv 7 lr nåt sånt av att något smällde här hemma... Lät som nå vakumgrejs... Typ som när en flaska poppar upp efter att ha varit intryckt... ah... Svårt att säga...
Gick och tittade på balkongen och de låg ingen död fågel där iaf...
Mysko...

Jag som drömde så bra innan^^
Jävla tjaffs... haha...
Jag hade lotten med miljonvinsten på som jag såg bild på på fejsan - med i drömmen...
Och nån kärring satt och gaffla om att hemförsäkringen inte skulle gälla om man hyrde hus...
Ah... Lotten och hyra hus vet ja juh va de kommer ifrån... men... ah... Hur jag sätter ihop saker och ting...
Jag är juh faktiskt lite småkul^^

Som alltid vaknade jag och mådde illa.
Lr alltid. Oftast.
Min mage är INTE okej.
INTE.
Ville nästan kräksa lite... men de slapp jag...
Gillar inte att kräksa...
Bläh.

Nu är väskan iaf packad och jag är startklar...
Ska peta i mig lite lunch bara tänkte ja...
Ladda för några timmars bussresa! Wooheey -lr nått^^
-Som Elin skulle ha sagt... ;)
...jag saknar Elin...
Jag saknar våra intressanta samtalsämnen...
Mucho!

Japp...

Fan... Jag känner nästan för att bli lite bortskämd i helgen...
*Blundar och önskar*
;)


Fjonkan - Skulle behöva det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0