Vem lämnade...

...bara en liiten liiten skvätt mjölk kvar?
Jaa...de bor juh ingen mer här hemma än jag så... Irriterad jag blir när de är sådär... Jag får oftast hälla bort mjölk då den hinner bli gammal... Så de är sällan...
Dricker inte mjölk så mkt.. Har på gröten och som nu när jag va sugen på oboy! Mmmm!

Jobbade igår... Sen åkte jag till BS innan hon slutade jobbet... Jag och Signe bakade en snoddaskaka... Med strössel! Johan eldade för fullt i köket och då säger Signe: "jag fryser om mina händer, jag lär värma dom i tröjan lite!" Knäppunge.. Där stod jag och svettades som en grillad varmkorv!
Signe och hennes tröja var JÄTTEfin när det hela var färdigt... Chokladsmet i hela ansiktet, på ärmarna och på magen... Hon ville stoppa huvudet i bunken men jag hindrade henne...
Kakan blev både god och uppskattad! Hade inte väntat nå annat heller så... hihi...

Gick och la mig tidigt igår... Skittrött och med miljoners mindre roliga saker som snurrade i mitt huvud...
Ledsen, förvirrad och...tom... på samma gång...
Läste lite i boken och sen somnade jag... Med alla kläder på... Vaknade före kl 6 imorse...
Sovit jätteoroligt... bläh...
Men åh andra sidan så är det inte jätteskönt att sova med bh på heller så...

Men va är de för hundjävel som skäller?!?!

Hoppas jag kan fylla dagen med saker att göra så man slipper tänka så mycket...
Ska slänga ihop en kladdkaka nu som jag sen ska ta med till Jennie och Ludwig...
Sen ska jag tvätta så jag har rent till trippen i helgen...



Fjonkan - tycker inte de är nå roligt... Inte alls faktiskt... *suckar*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0