Tankespridd...

...jaa... Vad är det med mig?!
Glömde iaf att stoppa in varorna jag handlat igår...fastän jag kom på att de inte var uppackade... Smurtigt va? Mmm...

Idag har jag varit i Falun och shoppat lite med Malin och Anton... Hittade inga stövlar...
Köpte mig ett par leggings... Sen så fick jag juh se Falun som sagt...
OCH mina kära vänner; TRE POLISER! TRE! ;D
Hehehe... De kom och ställde sig och pratade med folk bordet bredvid vårat när vi fikade...

Jag säger det igen: Vad är det med uniformer?! :P
...fast...Ambulansutstyrseln är bäst... Spelar nästan ingen roll alls hur gamla gubbarna är som har den på sig; De får iaf världens snyggaste röv i den!! hehehehe... Herrejissenes...

Kall dag idag... lr jaa, -10 nånting... så inte så överdrivet kallt ändå... Hellre -10 än -3...

Funderar på att kanske masa mig iväg till de där gymmet senare... Känns motigt... Men jag vet hur bra jag kommer må efteråt... De är de som är så sjukt... Lr så gymmar jag imån efter jagf simmat?
Ska möta upp Elin kl 06.00.
Har sagt lite löst sådär att ja ska skärpa till mig igen... Inge mer godis! Ska gå och slänga asken på bordet... Lr ja, ska jag göra som ja gjort förut? Ätit gotta på helger? Jaaaao... De kan jag väl? Fast de är bara äckliga chokladbitar kvar i asken... De godaste har råkat gått och blivit uppätna... hummm...
Varför får fålk nå vildt i blicken när de ser en nyöppnad chokladask?! hehehe...

Håller på att laga mat... Lr ja, kokar morätter... Ska stuva dom och äta korv till... Mumms!
Ska bli gott med varm mat nu när man är lite kulen...
Funderar på ett bad oxå... men de får vi see...

Kanske ska ta och kolla upp de där med tvn... Så typiskt... Häromkvällen när jag verkligen ville titta på nåt så funkade inte kanalerna... Undra om någon pillat på den... hehehehe...
Kom genast hit och rätta till de knasiga isf! hehehe...

Lär kika morötterna...
Och så var det klart! Mumms! Mat är gott! :D Mmmm..
Va tvungen att ta mera... Så jäkla hungrig...
Ah... mitt nya sunda liv sprack redan vid lunch.. som väntat...
Men men... Så kan de gå när inte haspen är på... aaaajaa... De hinns... Jag har många månader kvar på mitt gymkort och de är långt till bikinisäsong... De hinns! :D

Mätt! Jaa, hur lång var jag då? Lika som innan... 1,56 cm... 3 äpplen hög... osv...

Imorse lekte jag stockholmsblodbad i duschen... Rakade benen... Fick värsta köttsåret på höger knä...
De forsade blod och efter att ha åkt ambulans till sjukhuset och fått 3 påsar blod mår jag nu bra igen!
Nääääe ja bara skoja... Så mkt kom de inte... Men de svider nå fruktansvärt fortfarande! ;P

Om man skulle byta om och dra sig ner mot gymmet?
Jaa... Vänta i minst en time efter mat enl. min personliga tränare... hehehe...
Okej... Kommer antagligen dööö när jag kliver upp på CT´n... puuuh...
Jaha. Micke va inte hemma. Typiskt.

Min systerdotter Signe är min IDOL!
Med handen i sidan sa hon: "Mamma, va är min pinnsessnona?!"
Kontrasten när hon säger så och när hon drar ner byxorna och säger "Rooooompaaah" är stora...
Hur ska hon ha det lillflickan?! hahahaha... Lätt söstast på denna jord iaf! Skruttan <3

Näe fy 17... De här funkar inte!



Fjonkan - skickar iväg en slängpuss!

Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Oh, hjälp! Måste ha uppföljning av ditt blodvärde, Sii-sii! :P

Jag återkommer till dig med en tid :)

<3

2010-01-05 @ 19:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0