Mina händer...

...är som en tantsings!!

De är alldeles trasiga! Har tvättat händerna skitmycket och sen gått ut i kylan...
De har spruckit och de blöder! Ser ut som om jag  varit i slagsmål!
Ont som fan gör de... de är alldeles torra och hårda... *gråter en skvätt* hehe...
Får sluta tvätta händerna ;P

Dagen började bra idag iaf... -25 grader... Brrrr... Slulle ha börjat jobba kl 7... När jag kommer ut och ska starta bilen vill den inte... Den gnyr lite och sen inge mera... Skit.

Går in igen... Vet att de inte är någon idé att hia upp sig... Ringer BS...
Hon packar in sig själv och 3 barn i bilen och åker och hämtar mig och skjutsar mig till jobbet <3
Under jackorna och täckbyxorna har de pyjamasen... Alla utom Signe... Hon småmobbade Melker för att han hade sin pyjamas under... hehehe... Ja just ja... När jag kom ut genom dörren satt de 4 muppar i bilen... Alla iförda sina Åremössor... hehehehe... 3/4 muppar vinkade och skrek "Heeej Fjonkaaaaan!!" hehehehe... Gissa vem som INTE jublade! ;P
07.13 stämplade jag in på jobbet...
Efter en färd med räser saaben... De va visst inte halt ute (lr huuuur!?)
Hade någon blivit påkörd just då så hade vi bara frågat oss; "Vad hade dom på vägen att göra?"
Viktig info: Inne i byn var det MINUS 30!!!!

Efter jobbet la jag mig på grillen medans jag väntade på att BS skulle sluta...
Hämtade barnen och Johan... Sen åkte vi hem till mig för att deffa igång bilen med startkablar! hehehe...
De tog skiiitlång tid innan den hoppade igång...
I natt sover jag hemma hos pappa där jag har uttag för motorvärmaren...
Fick en motorvärmarsladd av Johan... Tackar så hemskans mycket! Guld värt!

Efter ha fått igång bilen och kört den varm gick vi in och fikade... Sååå... Resultatet blev typ wienerbrödssmul i HELA köket... Så är de när man har barn... Tydligen... :)
Plockade ihop lite och sen ringde min tfn... hihihihi...

Jag och LS var till Maxi och handlade lite på kvällen... Tjejerna kommer hem på mat på söndag så jag handlade lite till de... De va så himla längesen så de ska bli skitroligt! lr... jättetrevligt! ;P

Jag vill ha dig nuuuu... De är dig jag vill ha!  u u u... De är dig jag vill haa... Grease...^^

Jag och LS sitter under samma täcke framför tvn/datorn och myser... Lr jaa, hon värmer sina isbitar på mig... Hon har ALLTID haft skitkalla fötter...Brrr...

Gäääääsp...

Håller på att tvätta lite... passar på när ja är hos papps... Förstår inte hur jag kan ha så mycke tvätt!!
Iofs så tvättar jag inte lika ofta nu... hehehe... så de är däääärföööör... ahaaaa... ;D

Sa jag att jag drog en repa på gymmet i förrgår? Första gången sen 27/10 enl. mitt kort... hehehe...
Idag känner jag av lite träningsvärk... I vad vi kom fram till är mina bröstmuskler ^^
"Ja men du veeet... de gör ont typ där fram i armhålan...."
Hahahaha...
Skrämmande att jag jóbbar inom vården när jag inte ens kan kroppsdelarna? hehehe...
De latinska namnen är bra på så sätt... De är precisa. Tyvärr kan jag bara typ 2-3 latinska kroppsdelsord...
Jaa, då inte ordet för bröstmuskel... hehehehe... Ska slå upp de! ;P

Näe fy fan... Criminal minds... De visade en familj som skulle ta sig ut ur ett brinnande hus...
De doch alldeles innanför ytterdörren då de inte fick upp den... I de här fallet var den igenspikad... Jaa, de är juh film...
Faktum är att de flesta som brinner inne hittas innanför ytterdörren... I de fallen har de som bott där haft en såndär låskupa för själva vredet... Barnsäkert... De blir skitheta när de brinner och då får man inte upp låset...
Hemskt. Husbränder är otäcka... Att hela hem kan försvinna på några minuter... fy fasen... Alla minnen... Kort... Uscha...

aja...
Ska kolla tvättmaskinen nu... Gruvar mig... de är satans så kallt här på golvet... vill inte ta av mig varma sköna täcket...
Sen blir de till att sova... Imån ska jag skjutsa Jen och Alicia innan jobbet...



Fjonkan - tycker de ser ut som om någon sekt haft nån ritual här... Alla ljus ger de intrycket... hahaha...


Kommentarer
Postat av: Matte

Du är ju störtskön....garvar hela tiden när jag läser vad du skrivit....kram

2010-01-08 @ 00:24:40
Postat av: Bs

Ja,vem har världens bästa Bs???? Va? va? va? hehehe

Du har ju sagt det förr å jag säger det igen: Du behöver ingen kille,du lånar ju dina systras killar!! Puss påre,vi ses på jobbet.

2010-01-08 @ 05:54:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0