Klockan...

...hann inte ens ringa innan jag vaknade...

Dryyygt... Hade ställt den på 04.45.
Halv vaknade jag! Bläääh... En kvarts sömn till hade varit ljuvligt...
Drömde att jag hörde alarmet gå igång... Jättekonstigt... De va juh därför ja vaknade...
Aja... Uppe med tuppen igen... Dax att åka och simma...
Sen hem...
Sen cellprov...
Sen ska jag till Mia innan jobbet.
Full fart...
Nervös? Jaa... Alltid.
Bläh.

Diskade och plcokade här hemma igårkväll... Så himla skönt när det är klart.. Man känner sig skitnöjd när manhar diskat... De blir så fint i köket på nå sätt... Jaa, nu hade ja inte överdrivet mkt disk men ändååå... Så fint såå...
Passade på att måla pallen som jag har står i hallen oxå... Vit. Såklart. Jag äger ingen annan färg...
När jag stoppade penseln i burken kände jag på en gång: Näe fyy va dryyygt... Men jag hade juh börjat så jag fick väl avsluta skiten då... Blev rätt braa... Nu ska ja inte måla på ett tag känner ja... hehehe...

Aja... Dax att gå ut och frysa lite... -5 lr 6 grader...
Långfillingar on!
Sexigt värre men vafan gör man?


Fjonkan - som i en dröm...


Kommentarer
Postat av: Rebecca Svensson

Hatar kylan -.-

2010-01-22 @ 06:13:05
URL: http://rebeccaasv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0