Klev upp...

...klockan 05 imorse... La mig kl 01...

hehe... Men jag är juh uuuung! hahahaha...
På jobbet skrek de rakt ut... "05??!!!" Tänk på att du inte är 20 längre! hahahaha...

Strax efter det började vi prata om strömavbrottet som var häromnatten..
En utav mina jobbarkompisar berättade att hon hade sagt åt sin gubbe att kika runt lite...
Då kunde jag inte va tyst och frågade ifall hon hade sagt: "Olle, kliv av och kolla vad som händer!"
Hahahaha... Till svar fick jag: "Han hade redan klivit av!" Hade inte riktigt väntat mig de svaret så jag blev rätt generad... Sa att det brukar vara jag som är värst med sånt där på jobbet... hahaha...
Vad är det med mig? Nu har jag blivit generad 2ggr på kort tid... Vad hääänder?
(Olle heter eg något annat)  ;P

Drog ner på gymmet en sväng efter jobbet... lr jaa, jag tog ut friskvård... Rätt så skönt att kunna göra så...


Här tränar jaaaag :D

Strax efter jag entrat gymmet kommer en kille in som jag inte sett förut... Såg inte så väldans biffig ut... Men ack så stark han var... Körde på som en jävla galning där... Jaa, han när han tränade alltså... Men... Varför måste killar låta så när de tränar och tar i? Nog tyckte jag att mitt pass var jobbigt men inte fan lät jag som han heller! Flåsade och frustade som vargen i "tre små grisar"  Trodde väggarna skulle ge vika... hahaha...
Förresten.. Vad gör folk från dalarna på "mitt" gym? hummm... :P
Jaa, jag klagar då inte ^^

Väntar på träningsvärken som kommer smyyyga sig på mig imån.... hehehe... i mina BRÖSTMUSKLER! :P

Matte: Jaa, de där med att du vill få mig knäpp när jag inte vet vem du är och att du kanske ser mig ute och jag inte vet att de är duu.. -den skiten. ALDRIG i världen att jag lägger ut vattkoppekorten! Jag såg ut som en påse SKIT! hahaha...

Efter gymmet tog jag mina ikea-kassar med tvätt och begav mig hem till pappa för att kika till katter och ja, tvätta.

Hemma hos pappa...
Mörkt som ett sotararsel... hahaha... Bilden blidde rätt häftig när jag fixade till den lite... ^^
Kanske jag skulle ha blivit fotograf lr nåt istället? Kort är SKITROLIGT!
Tur jag åkte hem.. Jag vet inte om pappa inte fattat att katterna inte kan öppna dörren till toan själv? Nog för att jag gillar överraskningar allt men de hade jag helst inte velat se imån när ja kom dit... *skakar på huvudet*
Kattjävlar. Haha..

Imån SKA jag ta tag i gardinerna!! Vore väl själva fan om jag inte skulle ta och fixa det dååå...
Sen blir de en promenix med M...
Just jaa... Erika skulle ha födelsedagsfest imån med... Får se om jag ringer Moa så att vi kan ta sällskap.. Om jag skulle känna fört... Vi får se... De skulle juh iofs va skoj att träffa lite folk... De visar sig! :)

Fan. Kissis.

Så. Aaaaaaah :D

Min älskade lillasyster klarade ambulanstesterna idag! Jag är SÅ jäkla stolt över henne!
Hihihihihi...


Jag säger bara: Håll er inne i sommar! ^^


Pratade om att göra en nakenfis-kalender på jobbet... De som jobbar på ett annat hus hade gjort en till förmån till cancerfonden. Fin tanke... Jag sa: Ja men då ska jag va mer naken!!
Då sa Ågot: Jag får hålla för mina bröstvårtor här nere (visade nere på magen typ...) Och du längre upp! hahaha... Kanske vore något? ;D


"What can I say, What can I do
This is who I am and I am hurting you
What can I say, what can I do
No matter how strong my feelings are
I always end up hurting you..."


Näe nu fyller jag bloggen med massa skit bara... vem är intresserad? Har tagit mig flera timmar att skriva de här lilla... Skämmes på mig... höhööö...

Näe nu så får de va bra...



Fjonkan - ser att hon måste bädda i rent innan hon lägger sig för natten.. *suck*


Kommentarer
Postat av: Elin

Ja Therese! Varför träffas vi inte oftare? och varför inte onyktra! Med tanke på hur otroligt intellektuella samtal vi har i en pool kl sjukt tidigt på morgonen borde vi lösa alla världsproblem efter en flaska vin!

I ain't saying she's a golddigger, but she aint sleeping with no broke niggers

2010-01-15 @ 23:22:30
URL: http://eilay.blogg.se/
Postat av: Lil Sis

Ville bara säga att jag verkligen skulle uppskatta en rejäl påse med Bullar a la fjonkan :)

Förresten så skulle semlor från hanssons också gå bra ^^ :)Smygtigger :)

Älskar dig <3

2010-01-16 @ 20:05:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0