Killar...

...alltså... Jag säger bara det; Tack för visat intresse men jag har hittat min PRINS nu!

Var och träffade en RIKTIG drömprins igårkväll...
Han går hem hos ALLA...
Alla tycker han är huuur fin som helst...
Han gillar mysiga hemmakvällar framför öppna spisen...
Han ÄLSKAR mat...
....och bröst!
-iaf de som innehåller mjölk...
Hehehe...

Jag pratar såklart om Jennie och Niklas lilla Ludwig!
Huuur söt som helst! hihihi...
Åkte hem till Niklas föräldrars hus eftersom dom va husvakt...
Vi lagade tacopaj tillsammans och åt... Mumms! Så jag luktar väl sådär lagom mycket vitlök idag ^^
Efter maten fick jag sitta och mysa med Ludwig huuuuuur länge som helst... Jag hade kunnat sitta där heeela natten... lr smugglat med honom hem under min jacka... hehe...



Såååå himla mysigt med bebisar så de finns inte!

   
Är han inte huuuur sööt som helst?! :D

TACK Jennie Niklas & Ludwig för en jättemysig kväll!

LS: Jag fick se Storsnorre! ^^


Idag dååå... Ska åka och jobba... Börjar kl 12... Har varit ledig i 4 hela dagar nu...
Känns som om jag har haft lite semester faktiskt!
Underbart skönt lär jag säga!
Nu jobbar jag onsdag-fredag sen är jag ledig i helgen igen ;D
Ibland gillar jag mitt jobb!
"Det bästa med mitt jobb är ledigheterna..."
Hahaha... Näe men det är skönt när man kan få göra sitt schema själv... Den här perioden så blev det ett heeelt okej schema...

Skulle ha gjort ett ryck och plockat bort julen...? Tog iaf reda på berget med disk igår så jag har inte det ligger över mig iaf... Skönt de...

Uscha... Mår illa... Lite frukost kanske hade varit på sin plats?

Ställde mig på vågen igår och den visade 141 nånting... Gissa om jag höll på att slå i backen! hahahaha...
Nog för att det blivit mycket god mat här över jul och nyår men sååå mycket har jag inte gått upp ^^ hihi...
Har väl kommit åt nån jädrans inställning...
BS! Kom och justera vågen åt mig! ;D

Neej... Här blir inga barn gjorda... Synd de för de skulle va mysigt att ha en bebis att mysa med  i några timmar... ;P

Brrr... Kallt är det iaf... Kan bero på att jag har för lite kläder på mig...
Sen så såg det kallt ut ute med... Kanske bäst att kolla tempen och göra sig redo att börja gå till jobbet? :P
Fast bilen har juh varit duktig och startat här nu... :)
Peppar peppar på att den gör det idag med!



Fjonkan - Fryser som en skit!


Kommentarer
Postat av: Bs

Du kanske skulle lämna tebax vågen snart istället!! ;) Mmm,men det hinner hända en del på jobbet när man är ledig i fyra dagar oxå....

Ses imorrn kl.13! Puss å kram

2010-01-13 @ 11:09:30
Postat av: Lina - Mamma till ängeln Emilia

Mys med en bebis! :)

2010-01-13 @ 11:40:22
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/
Postat av: Matte

Hmm....hur kan du se så oförskämmt fin ut på alla kort då??

Kan kanske bero på att du är fin irl med...vem vet?? :D

Får ta och undersöka det vid tillfälle :)

2010-01-14 @ 16:38:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0