Kan bara skratta...

åt eländet!

Är de inte så jävla typiskt så säg?! Idag funkade det huuur bra som helst att ändra stl på bilderna i paint! Varför jävlades det så för mig igår? Är det för att kolla min maxgräns emellanåt? OKEJ! Den var rågad igår! Jag behövde verkligen inte all den där skiten... lr gjorde jag?

    
Är juh tvungen att lägga upp bilderna på den TOMMA ketchupflaskan och min egenlagade tvättställning!
Den som gifter sig med mig får sig en händig kvinna! Vad gillar ni lagningen? :P
Kanske jag skulle ha jobbat på stort sjukhus? Spjälat brutna ben och gipsa? Hehehe...
Vakkurt värre... :P

Fast... Ja ska inte säga att de inte har krånglat för mig idag...
Jag hade ansvaret för tvättstugan på jobbet idag... 25 minuter innan jag ska gå hem (Hade inte hunnit delat ut all tvätt som skulle ut...) Då öppnas en dörr och nån där inne ber ynkligt om hjälp...
Heeeela byxan var full... Såå... Hjälpte till med de dära... De gick juh bra...
Går till tvättstugan för att lägga byxorna i tvätten... Jaaaa, då har nån kissat på golvet! Fick skura de med!
Man blir så matt när de byts av på de där viset...
Vilket jävla skitjobb jag har! ;P

Klev upp i ottan för att simma med Elin...
Hennes en kompis var oxå med idag...
När vi simmade så pratade vi om frukost... Vi var verkligen skiiithungriga! Sa att vi måste äta frukosten på badhuset nån dag igen! De va så himla mysigt och GOTT!
Men ja håller med Elin, de borde ha frukt där oxå! MUMMS...
Tackade vänligt men bestämt nej till att simma på fredag oxå... Jag tränar hemma då istället :P

Idag trillade 25öringen ner oxå!
Min granne snett under ska börja jobba i samma hus som mig... Tyckte väl ja kände igen namnet... hoho...

LS: Näe igår va INTE min dag... Hoppas att allt löser sig snart och att ja kan få slippa allt jobbigt...
Älskar dig <3

Lina: Hehe.. Ja läser inte all reklam men nästan... Bladen från typ coop, siba och elgiganten hamnar i pappersinsamlingen på en gång :P
Jaa, den där med kaninen är en skojig grej! De va skitroligt att läsa vad barnen skrivit i boken!
Hur jag mår annars... Inte alls så bra igår... lite bättre idag... Mycket som händer i mitt liv just nu... Så är de juh hela tiden... upp å ner... upp å ner... Den ständiga berg-o-dalbanan...

Jahapp... Får finfrämmande imånkväll... Och jag har ALL städning kvar... + att ja ska renbädda... + diska... + + +... Fan de tar aldrig slut...
Är så jävla trött att ja skulle kunna...sova för natten!
Blir sängen tidigt ikväll om ja ska upp 5 imån igen... Jobbar fm...
*orkar knappt hålla ögonen öppna*

Näe de här går juh för fan inte...
Tvätten hänger/lägger inte in sig själv i garderoberna... blääääh...
Skulle ha ätit med... Får göra de sen...

Vet ni vad jag ska göra imån?
Jag ska åka och UNNA mig nåt fint! Det tycker jag faktiskt att jag är VÄRD!
Sen vet juh alla att shopping dövar ens känslor...
Så får de blir!!
Kul att de ska bli snöstorm bara :P



Fjonkan - Ser fram emot att åka bil tillsammans med dig - I SNÖSTORM!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Snöstormen fixar du ju galant, du har ju kört bil sen du var 14 ^^

Och sen så har du ju en rallyförare till lillasyster som lärt dig aaaallt du kan ;P

<3

Lil Sis

2010-01-26 @ 23:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0