Just a small town...

...girl, livin' in a lonely world
She took the midnight train goin' anywhere...
Just a city boy, born and raised in south Detroit
He took the midnight train goin' anywhere...

Vart är dom påväg? Det visar sig vart de stiger av...


Jahaa... Dålig uppdatering alltså? Lite smågnälligt kan man juh tycka ;P
Hehehe...
Ska försöka skriva några rader innan ögonen stängs för natten... Klockan är nu snart halv 12... Jag ahr varit vaken sen klockan 5... *gäääsp* Jag börjar bli liiiite tröttis i ögat... Faktiskt...

4e dagen jag jobbade idag... Känns ändå som om de va en helt okej dag... Jaa, inte bara för att jag slutade kl 14...

Har en på jobbet som inte är speciellt kry... Hur de än är så blir de som ens familj... Jag är mer på jobbet än hemma... Det gör ont i mitt hjärta... Jag kan bara stå bredvid och titta på...
Jag tycker det är hemskt när de får sina klara stunder... Pratar de så man inte förstår får man för sig att de mår bättre... lr inte är helt med...
De är hemskt när man ser på dom att dom gett upp... Att de vet vad som kommer hända...
Samtidigt som jag känner att de kan vara skönt eftersom de är sjuka och har levt ett långt innehållsrikt liv...
Men de är oxå människor... Människor som har folk omkring dom som älskar dom...
En del fäster man sig mer till än andra... Såklart... De hade kunnat vara min mormor lr morfar som låg där...
Uscha...
Det känns iaf bra att finnas där för dom... De kan inte alltid säga hur tacksamma de är...
Men när de ta ens hand och trycker lr smeker den så vet jag att de är de dom vill ha sagt...
När de blir sådär sjuka kan jag känna att jag... Va ska man säga? Att det är proffsigt lr oproffsigt när man är på väg att börja gråta för att man lever sig in så? Empati sympati... A & O...

En tant sa nåt till mig idag som verkligen värmde...
Fösta gången jag hjälpte henne på morron med kläder och allt... Hon sa till mig att hon tyckte att jag hade bra hand med människor... Att inte alla hade det och att jag verkligen skulle ta åt mig...
När man får höra nåt sånt så får man bekräftelse på att man verkligen är bra på det man gör...
Mediumet jag träffade frågade om jag hade funderingar på att byta jobb... När jag svarade jaa så sa hon att jag inte skulle göra det... Att de va de där jag skulle hålla på med... :)

Förschnyldig... Min nesa är snorig... mumms... hahaha...
Vill bli FRISK.
Tänkte trotsa och gymma med Mi imån... Om han känner för det dvs... :)

Matte: Tack snälla! Gott Nytt Åååår till dig med!!!

BS: Tack gode gud för antisladd och antispinn, men va hjälper de? Sånt finns väl inte på saaben? :P
Hehehe... Näääe... Ja kan inte direkt påstå att jag känner mig trygg till 100% när ja åker med varken dig lr LS...
Knäppisar!

Ska till Falun imån och shoppa med Malin och Anton... Lillefisen... hehe...
Ska se om de har nå stövlar ja kan köpaaaa! :D
Annars har man juh fått se Falun... Trevlig och jättemysig stad... Jag tror ja skulle trivas där :)
Jajaaa... Jag ska lägga ner allt de där... De lösa som ja tänker på... Jag skaaaa inte flytta diiiit... :)

Näe fy... Måste nog sova nu...
Imån blir det till att börja de nya sunda livet igen... Gröt till frukost. Sallad. osv osv...
SKIT! jag har glömt att stoppa in varorna ja handlade i kylen! hahaha... Smurto jag... Kom av mig genom att samtala med JX och att sen hänga tvätten... Skittvätt. De är svinkallt här nu... Har vridit på elementet men ändååå... brr...



Fjonkan - Funderar och klurar... Hur livet blir ibland...

Kommentarer
Postat av: Bs

HAHAHA!!!! Nä,jag har varken antispinn eller antisladd på saaben!!! Men jag hade det iaf på avensisen!!! hehehe

Du kan va lugn när du åker med mig,jag har ALDRIG kört av vägen,trots min tendens till blyfot!! ;)

"EN TRAKTORJÄVEL!!!!" hahaha

2010-01-05 @ 19:19:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0