Jag har aldrig...

...Har ni spelat de spelet? Hehehe...

Näe jag tänkte skriva att jag ahar aldrig haft några som helst problem emed att komma på rubriker... de brukar lixom bara finnas där... Ah... Nu kom jag juh på en ändå! ^^

Har jobbat ikväll... Med BS och Anette...
De gick riktigt braa... Fick en ny tantsing till jobbet idag... Känns konstigt när gamla byts ut mot nya... De blir juh ens familjemedlemmar... på nå vridet vis...
Familjemedlemmar som vill hångla... Hahaha... Har en tant so är vääääldigt fysisk av sig... Igår ville hon pussa mig på munnen och när jag sa "Näe, inte på munnen"  så sa hon: "Men den är juh så goo" hihi... Så hon hånglade upp min hand istället... Jag var alldeles BLÖT när de hela var klart.. hahaha...

Huuua... Börjar bli trött...
*gäääsp*

Undra om jag ska ta och baka lite i helgen? Lr förresten... Ska låta bli de där skiten.. Fast bullar kan va skoj att ha hemma... Lr ge bort till nån... Är det nåt jag är hyffsat bra på är det just att baka... Fast de ska vara enkelt... De ska inte ta sån jädrans lång tid...



MUMMS!! Bullar a la Fjonkan! Gissa om de är goda! :D

BS: Vill ni ha tillbaka vågen?? :P Du vet väl om att du väger som en pissmyra och att Johan väger nästan 120 pannor? ;P Du gnällde på att du aldrig får lunch hemma hos mig... Du är välkommen att kombinera våghämtandet och en sån...

Lina: Jaa, bebisar är underbara... Kan inte sluta lukta på dom...  :)
Läste att du älskar kakor.. Vad har du för favoriter? :D

Matte: Ser jag oförskämmt bra ut på alla bilder?! Skulle inte tro de... Självklart lägger jag inte ut vilka bilder som helst... Kanske jag ska lägga ut kortet på mig med vattkoppor för 3 år sen? De var ingen vacker syn vill jag lova...
Och jag vet att du vill att jag ska reagera starkare på de där skiten du kör med men jag går inte på det sidduuu.. :P

Imån ska jag baka kladdkaka på jobbet... Jag lovade... Har beställt upp från köket så att jag kan göra de... hihi... BS blidde skitsur för att hon slutade kl 12 och för att hon inte skulle hinna smaka.. hahaha... Så kan de gåååå... hihi...

Fan ja blev sugen på popcorn... skit. hahaha... Det av allt?! :P

Nehepp... De här duger inte åt fröken fröken!



Fjonkan - Letar efter snygga blockljus...


Kommentarer
Postat av: Matte

Skiten som jag kör med??



Vadå...för att jag säjer att du är söt...hrmf



Lägg upp dom bilderna du...du är säkert söt där med

2010-01-15 @ 12:07:01
Postat av: Lil Sis

Jag röstar för att du ska ha vattkoppe-kortet som profilbild på facebook :)

HAHA!

2010-01-16 @ 20:00:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0