Inte mer...

...än så?
Vad gick jag och oroade mig för nu kan jag känna såhär i efterhand?
Aldrig har de väl gått så bra...
Känns bra att komma därifrån med en bra känsla...
:)


Mia ställde in träffen idag då hon skulle iväg med sin mamma till HC...
Kolla bl.tryck å så...
Mitt bl.tryck var förresten som vilken 20 årings som helst ^^
120/65. *mallig*
hihi...

Eftersom jag var klar kl 10.00 och jag började jobba kl 12 så åkte jag inte hem -igen. Räckte väl för fan med att ja va upp och simma först på morronen med...?
Åkte till jobbet... Fickade frukost och sen la jag mig på soffan i personalrummet... hehehehe...
Sen kikade jag på dator och åt lunch.
SEN började jag jobba!
Känns som om jag fått en massa gjort idag!

Prata med Mia nyss på tfn med... Idag fick vi papper på i vilka grupper vi ska vara... Hon och jag hamnade i samma :)
hihi...

Undrar om min LS kommer hit och sover med mig? Hon svarade inte...
Fick ett mms när ja satt på jobbet... Hon va hos BS... De åt chokladpudding... MMSade en bild på skålen först... Då MMSade jag en bild på mig själv där jag lipade...
Då fick jag ett tillbaka på mina kära systrar där de hade fullt med chokladpudding i munnen som de satt och visade... Sen stod det: "Vilka puddingar va?!" Hahahaha...
Miffon... och de där ska man va släkt med? Svårt att tro eftersom jag är SÅÅÅ mycket snyggare än dom :P

När man talar om trollen...
Hon hörde av sig nu...
Fråga om hon fick sova hos mig... om de va okej... Klart de ääär!
Följdfråga: "Har du saknat mig??" Hehehe... Pykkoo... <3
Dålilgt självsäker iaf... När jag svarade "ja" så skrev hon: I know it!
Aah... Den där LS... Henne blir jag inte klok på... hihi...

Ah!!
Kom på... Satt och letade på typ alla köp-dvd-sidor för att hitta en serie ja tyckte va ganska okej.... lr jaa... jooo... Men in trees... Kikade väl eg mest för att han killen va så himla... Manlig...
Äääh... vafan gick de inte att slänga upp en bild på honom för då?? Skiiiit...
Aja... Mmm... Inte spec snygg... Men manlig och världens snällaste... Skulle kunna gå genom eld för en...
Män män män...

Talade om för en av tanterna idag på jobbet att ambulanskillar/gubbarna har sååå jävla snygga stjärtar i ambu.kläderna... hahaha... Hon skrattade och talade om för mig att alla människor har samma värde bara... Ja vet inte va hon mena med det...? :P
Men hon hade heller inte kollat in deras stjärtar, de erkände hon! :D

Såg ett par roliga örngott på nätet... Det står "Min" och "Din" på dom! hehehe...
Ah...töntigt roliga :P
Jag har juh humor som ligger på en 3årings nivååå... hehehe...
Rooomphaaaaa! Som Zingo skulle ha sagt :P

Näe... nu får hon komma min LS... Tokitoki...

Varför vill inte fejsan för? Varför kan ja varken gilla lr kommentera? dryygt...
La ut min mage på annons tidigare... Men de va nog ingen som nappade på den... Begagnad och inte helt okej lixom... Vem köper nå sånt? ingen... ^^

Gäääsp...

Nu är det dax att säga gonatt...


Fjonkan - säger natti nattiii...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0