I kondomdjungeln...

...hittar man mycket skoj...lr?

Humm...Varför är jag ens där kan man undra? Jag som faktiskt ska hålla på mig till bröllopsnatten...
Tänkte att jag skulle bli lite påläst... Kunskap är makt sägs det...
För det är verkligen en DJUNGEL...

Kondomer är bra grejer... Visst, de är som att "äta kola med pappret på"...  Meeen... En kompis till mig äter hellre kola med pappret på än att dra på sig något oönskat... 

Påtal om djungel... Någon sa att om han skulle återfödas till ett djur så skulle han vilja bli en dvärgschimpans...
För att:
"De har ett mycket aktivt sexliv och alla tänkbara kombinationer förekommer: hona med hanne, hona med hona, hanne med hanne eller onani. Sexualiteten används både för att stärka de sociala banden och att lösa konflikter. Endast en liten del av de sexuella kontakterna handlar om fortplantning, tre fjärdedelar av de sexuella kontakterna sker på ett sätt som inte skulle leda till fortplantning"

              
Sexgalning?!


Ma och Mi var hit och luncha med mig!
Pizzarester från gårdagens tjejkväll! Mumms! Lika gott idag! :)
Trevlans trevlans!
...appropå sexgalningar? hahahahahaha... De där lääät...

Idag har jag tagit en promenix!
Ma ville att jag skulle ta med Griffon ut på en sväng... Så det gjorde jag... Gick min vanliga halvlånga runda... De va inte så kallt idag så det gick braa... Riktigt skönt var det!



      

Längesen jag infogade bilder... hehe... syns det? :P
Riktigt skoj... Har juh fått fart på kameran... lr jaa, jag kan knäppa 20 kort som fastnar på själva kameran och inte på något minneskort... Rätt så bra för då lär jag tömma och lägga in på datorn på en gång! Pra pra krejer!
Roligare att läsa en blogg om det finns bilder med oxå... Får se om de håller i sig! :D

Fick precis en inbjudan om 30års fest i februari!
Fy 17 va skoj det skulle vara!
Funderar på att ta timbanksledigt den helgen... Var typ tusen år sen jag träffade Marcus nu... Saknar MASSA...
Lär träna på att åka tåg så att jag kan åka neröver... Det där är oxå en jävla djungel... Tågdjungel...
Hoppas det går nåt direkt tåg så jag slipper byta och tjaffsa... Sånt blir jag nervösch över :P
Är jag ett nervvrak? :O
Näe...bara en FEGIS!

Jahapp... Har inte gjort nåt av det jag tänkte idag...
Har inte: Tagit reda på berget med disk.
Har inte plockat bort julen.
Har inte gymmat.
Kan man köpa motivation och ork på nätet? Snälla säg att man kan...

Mina axlar skulle behöva gymma... lr så få sig lite massage... De sistnämnda lät bättre! ;)
Kom hiiit och knådaaaa!

Jao jao... Om man skulle ta och... hahaha... Glöm de... Jag kommer inte ta tag i det där ivkäll iaf, jag vet det!
Känner mig liiite nyttig iaf som promenixat idag!



Fjonkan - Mästerfotograf no 1!


Kommentarer
Postat av: Matte

En väldans söt tjej där på kortet med hunden...hmm



Vi var lite var stans i lördags....åt bla på thonys...det har jag aldrig gjort föut....kanonmat kan jag bara säja...Kramiz

2010-01-11 @ 23:06:18
Postat av: Lil Sis

Jag tycker att den till vänster var sötast, inte så mycket hår i ansiktet ^^ HaHa!!! :)

2010-01-12 @ 23:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0