Dejtade...

min älskade LS igår!

Möttes upp i Valbo för att fika semla och ta en runda och kolla på reans som var kvar... Väl på vårat favvofikaställe så ser vi.... SEMLORNA ÄR SLUUUT! LS blev lätt besviken... Det var mitt sätt att muta henne att traska runt i affärer... Hehehe... Så vi fick snällt välja något annat... Hon tog en biskvi och jag ett wienerbröd...
De roliga va att jag pratat med Elin om just wiernerbröd på tidigare på morron...
LS påminnde om hur mycket kalorier det var i ETT wienerbröd... Då tittade jag på biten jag hade kvar och sen sa jag: ÄH! Jag har simmat en timme idag! Och sen kastade jag in den i munnen! :D Hehehehe...

Fyndade lite kläder... Så himla skoj när man vet att man spar MASSA pengar!

   

Supersöt klänning... En bylsig randig tröja och en polotröja...
Sen köpte jag underkläder... Men de tänker jag inte lägga ut nå kort på... Hahahaha...

Slog äntligen till på de där väggorden jag gått och suktat efter så himla länge... Har verkligen Älskat dom sen jag såg dom första gången... I somras!!


LS och Jojje fick likadana i bröllopspresent av BS...
De kommer bli såååå fint på min vägg!
Ska bara försöka lura hit nån händig karl som kan fixa upp mina hyllor å de först...
Kanske ska ta och låna Johan lr Jojje?? :P
"Du behöver ingen karl Fjonkan du lånar juh dina systrars!"
Hehehe...

Ska snart åka och fika med sötaste (och tjockaste) M!
Hon har typ 2 veckor kvar av graviditeten! Hoppas hon slipper gå över tiden! Vill verkligen träffa lillprinsessan som ligger där inne och kurar nu!
Ska få kika in vagnen de hämtade häromveckan med! En Emmaljunga... UTAN snörning då hon inte gillar de vagnarna... haha... Hon har sina ideér... :)

Efter fikat blir det en sväng till BS... Hon ringde nyss... Sa att Röda korset hade öppet idag till kl 18... Jag älskar att loppisfynda... Har inte varit dit och kikat ännu... Får se om man hittar nå spännande!
Vill ha en tallrikshylla och en parad-tjossan... Vad heter det? Man hänger handdukar på? Aja... Shit the same...
Nästa projekt att MÅLA! :P

Nu så är de dax!


Fjonkan - vill ha SOMMAR!!!


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Lätt (?) besviken?

Jag blev så besviken som man bara kan! Det värsta jag varit med om... Ha, närå... Fyndade ju mina påslakan, har ringt mormor och talat om att jag hittat något för presentkortet vi fick när vi gifte oss. Är så kär i mina nya påslakan <3

Tack för fikat igår, supergott iallafall, fick min semla idag, köpte den nere på ica men det var faan den torraste jävel jag träffat på länge ^^

Slickade missnöjt i mig grädde och mandelmassan och av ren depression åkte bulljäveln ner också :P

Älskar dig

<3

Lil Sis.

2010-01-20 @ 17:10:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0