Åter igen...

 ...gryr dagen vid din bleka skuldra
genom frostigt glas syns solen som en huldra
ditt hår, det flyter över hela kudden...

...Och om du var vaken skulle jag ge dig
allt det där
jag aldrig ger dig
men du, jag ger dig min morgon
jag ger dig min dag...

Fred Akerstroem som sjunger den... Varför englesiskar man ner namn sådär?
Han heter juh Åkerström... Varför inte skriva Akerstrom?
Aja...
Jag och BS sjöng bland annat den där låten på jobbet den där kvällen du vi var trötta och uttråkade...
Hög-skön-sång på Elitnivå... Stackars stackars tant... Våra röster skar sig och... ja fy 17 va falskt de va... Hehehe... Men de va en bra kväll! :)


Igår träffade jag juh som sagt M!
Kom hem dit och de blev rundvandring i lägenheten... I vardagsrummet stod nya fina vagnen med lite plast kvar på ännu... I sovrummet stod spjälsängen bäddad och klar...
På övervåningen hängde alla kläder... Nytvättade... De skulle bara strykas...
I badrummet stod nu ett skötbord... En låda till prinsessan och en låda till Mamman! :P
Nästan allt gick i ROSA. hehehe... Jag sa fel igår... Hon har 4 veckor kvar... Ungefär...
Allt börjar bli såå... på riktigt...
Efter de åkte vi och fikade... Fy vad vi fikade...
I kön gnällde M över sin vikt.. Jag tröstade med att hon kanske inte skulle gå upp nå mer i vikt... Men då hade Ji sagt att de skulle hon visst göra! ½kg/vecka...
Hon glömde de snabbt och beställde MASSA gott fika! :P
Så skoj att bara prata skit... Sitta och mysa...

Mamma-Maffian var på Hanssons med... Barnbidrag igår ^^
Vi kom fram till att när prinsessan kommer så blir det till att fika hemma i lugn och ro... De blir rätt hög ljudnivå när folk ska prata över skrikande barn...

Skyndade mig sen till BS... Snabbade oss som fan ner och kollade efter tallrikshylla och paradtjossan... Men ikke... Lördag-söndag har de där andra stället öppet... Får kika där... Sen kom jag på! Magasinet BS! Magasinet! :P

Vaknade med ond mage idag... Det är säkert dax för roliga veckan snart... Tuttarna ömmar med...
Och NÄR sa jag att jag ville ha de här symptomen varje månad?! Näe just deee... *suckar*
Imån ska jag iväg och ta cellprov oxå... För att 1. Jag är tillräckligt gammal och 2. För att kolla så att allt är som de ska...
Så de blir till att va hemma och nervösa ner mig idag... Varför? Inför varje jävla gång... Blir så jävla nervös så ja nästan skiter ner mig... (ursäkta ordvalet men de är sant)

Men vilken tjej/kvinna gillar sånt där?
Det är inte speciellt skönt... LS sa att de ska ha in hela jävla verktygslådan med.. Hahahaha...
Och så säger dom att man ska slappna av lixom... lätt?
Näe fy. Påminner mig själv hela tiden om att de gör det av en bra anledning...
En bra anledning...En bra anledning... En bra anledning...

Näe... Om jag skulle ta och äta något? och sen lägga mig på soffan och läsa?
Skulle behöva gå på affären med...
De hinns de hinns...



Fjonkan - Gäspar på...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0