Vi har...

...såååååå intressanta samtalsämnen när vi simmar, Elin och jag...

Idag handlade det om Relationer, sex, preventivmedel och MAT... Typ.
Blir lika stum varje gång när Elin kommer med vetenskaplig fakta jag inte har en jävla susning om...
Rätta mig Elin om jag missuppfattat något ^^

Man kan alltså genom att lukta på sidan av näsan på en kille, bedömma om de är han man vill ha.. typ :P
Och att lukten försvinner när man börjar med preventivmedel...

Och att män undermedvetet vet om att en relation kommer ta slut inom ett år...
De gör mer lr mindre så att relationen tar slut...

Vi kvinnor velar mer när det gäller förhållanden....
Undermedvetet lr medvetet så tänker vi i banorna att vi offrar våra kroppar till att va gravid och genomgå förlossning... 

 När en kille är orogen gör testosteronet aggressiva spermier som gör att man lättare blir gravid...

Tänk vad mycket man lär sig på några timmar med Elin! :D

Kör på lite med relationstemat känner jag...
Man lär sig mycket genom att läsa...

Januari är tydligen den största göra-slut-månaden enl. ny forskning...
Det är bevisat att sex gör dig friskare och gladare!
Japp, de va dee... hahahaha...

Tycker det är skoj att jämnföra...
Som nu tex... Tog upp en tjejtidning och en killtidning på nätet... uj uj uj... Här skulle jag kunna sitta heeela dagen känner jag :P

I en killtidning kan man läsa om hur man fixar  5-i-3 ragget...
Lr lära sig att lågkonjunktursragga...
Jag kan läsa om 5 grejer ALLA tjejer drömmer om... hummm...  sjukt egentligen... hur vet de att verkligen ALLA drömmer om filminspelningar, lättare bondage, analsex, offentligt sex och att kolla på porr tillsammans?
Jag bara undrar... ^^

Näe nu ska jag lägga mig i sängen en stund... Läsa lite...
Mötet börjar kl 13 så det är ett tag kvar...


Fjonkan - gillar inte lukten av klor i hår!


Kommentarer
Postat av: Sandiie

På fredag kanske jag följer med och simmar, om jag får? ;P

2010-02-23 @ 16:03:42
URL: http://sandiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0