Vaknade av...

...att tfn ringde... kl 7!
I vanliga fall brukar jag trycka av då jag oftast tror att det är alarmet som går.. hahahaha...
Men de gjorde jag inte idag eftersom jag visste den skulle ringa...
J som ska ut på äventyr, ville bara säga hej då innan planet lyfte... :)
Måtte start och landning gå braa...
Sånt där är jag nervös för...
Aja..

"Ditt hår flyter över hela kudden... Om jag var vaken, skulle jag ge dig, allt de där, jag aldrig ger dig, men duuuuu, jag ger dig min morrooOOOOoon, jag ger dig min daaaag!"

Det är fruktansvärt kallt här inne idag...
Jag såg nyss en par tre isbjörna som gick förbi... De är säkert! :P
Kände åp mitt element och de va typ avstängt...
Så det vred ja på igen...
De kan väl knappast bli för varmt inne nu?
Kan inte sova när de är varmt...
-24* ute idag!

Blir till att hålla sig inne...
Tänkte iaf roa mig med hushållsnära tjänster...
Stället är i behov av STÄDNING...
Ska lägga in det jag tvättat i garderoberna med...
Dryyyygt...
Sen har jag nog lite disk...
Jaa, nog kan jag roa mig inomhus allt! ;P

Brrrrr... Va ja fryser.. Sitter inlindad i en fleecefilt...
En av alla jag äger... Sover juh med dom oxå.-.. hihihi...
Skulle ha varit hur underbart som helst med en MORRONROCK!
Undra om jag ska ta och investera  i en sån...
En vit en vill jag ha!


Matte: Skulle bara kolla om du levde då du varit tyst rätt så länge...
Ääääh... Du behöver inte alls kolla in mig IRL...
Jag klarar mig ändå...
Du är dessutom för gammal för mig ^^
Hahaha...


Jobbade till kl  14 igår... Fy va trött jag var...
Kände att jag inte hade någon energi alls...
Allt var rätt drygt...

Åkte till BS när jag slutat...
Lovade att jag skulle skotta snö men när jag kom dit så va de redan gjort...
LS var oxå där...
Alfons åkte på kalas och de blev bara 2 barn kvar hemma... Bra räknat va?! :P

Degade i soffan...
Barnen fick godis som de satte i sig på en gång...
De som ramlade ner på golvet fick jag... Snällt :P
Signe sprang runt i sin klänning...
Rätt va de var så ändrade hon outfit och kom ut i pepparkaksklänningen med tillhörande mössa!
Hahahahaha... så himla söt! :D
LS spelade in när hon sjöng
"Fyra små apor hoppade i sängen"
Så himla söt när hon inte pratar riktigt! Hahaha...



Här är hon vid ett annat tillfälle, min idol och PRINSESSA! <3


De blev skidor på tvn... Johan sa att sverige tog guld och brons...
De va en repris...
Melker ville ändra kanal men både jag och LS ville se skidorna...
Det slutade med att vi somnade! Hahahahaha... Vaknade när de körde på upploppet! Bra jobbat!
Guuud så spännande de va! :P


BS bjöd på maaaaat... Supergod carbonara!
Det började diskuteras vem som lagade godast mat...
Och Johan höll med mig om att BS lagar godast...
Jag lagar juh så sällan mat nu mera...
Ååååh!
Ja kom på de BS! Vi ska både äta broccoligratäng OCH kålpudding nån dag du å jag! :D
Guuud så längesen jag åt kålpudding...
Mumms...
Får ta de efter lön för just nu så finns de inte grejer till de hemma...
Ska bli skönt att få handla hem lite på fredag!

På fredag blir det restaurangmat! MUMMS!
Jag är redan supersugen och jättehungrig!

Borde raka benen känner jag...
Får göra det ikväll eftersom jag ska iväg och simma imånbitti med Frölander...
Tjohoooo!!! :D

Aaaaaah!
Var till pappa igår för ja skulle göra de vanliga... Mata katter, tömma låda och hämta tvätt...
När jag kommer dit så lär jag börja med att SKOTTA MIG IN...
Plogvallshelvete...
Skottade bort lite av den och sen skottade jag hela parkeringen...
Backade och tog sats... Sen gasade jag! :D
Ibland önskar jag att jag visste hur jag gjorde med snöslungan och traktorn...
Traktorn kan jag juh köra men de va längesen nu så jag behöver nog en snabbgenomgång...
Kanske jag ska be om en sån...


Jao jao...
Nu är det nog dags för lite frukostintag tycker jag de känns!
Ingen idé att somna om som jag sa att jag skulle göra...
*gäääsp*
Aja... kanske blir till att vila middag senare! hehehe...
Gå upp kl 7 när man är ledig lixom.... galenskap!
:D


Fjonkan - Ser att solen kikar fram! :D


Kommentarer
Postat av: Matte

Hmmmm....vadå för gammal?

2010-02-22 @ 17:58:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0