Someone please...

...call 911...

Fy fasen vilken rörig kväll på jobbet!
Såhär va de längesen de va kan ja säga... Usch åh fy åh blä...
Har jobbat dubbelskift idag så mitt tålamod var inte på topp heller...
Näe fy. De ska bli skönt att va ledig i 5 dagar nu! :D

Efter jag slutat första passet la jag mig på grillen... Så himla skönt och avslappnande så de finns inte... Och preciiiiiiiis när man håller på att somna så slår fanskapet av! hahaha...
Mötte upp M och hundarna! Hon skulle städa ur sitt skåp... När hon skulle ta bort namnlappen så bad jag henne att låta bli... uscha... Vi kommer aldrig mer att jobba ihop... :/

Åkte hem till Bs sen...
Tessan och Charlie var där... Mysgrodan... Så jädrans söt så de finns inte! :)
Grabbarna var helt annorlunda... De låg på filten på golvet och myste med honom... Singo brydde sig inte så mkt... Kan ha med att göra att hon var sjuk oxå...
Blev bjuden på mat! :) Bisgetti och köttfärssås... Signe petade i sig lite...
Melker tycket inte ja skulle äta upp allt eftersom han ville ha till lunch imån ^^

Grabbarna, pappan + farfa´n drog sen iväg och åkte skidor...
Mamman la sig på soffan och så gjorde även jag och Signe... Tänkte att jag skulle ha fått vila en stund med ikke.
Signe låg över mig och använde mina bröst som kudde... Drog täcket över oss... Varmt och skönt...

Åh så säger hon: Ååååh, ja seeer inget!
Jag: Nääääe, för moster har så stora tuttar! :P
Signe: Jaaa, har du en bebis i magen?
Jag: Näe de har jag inte... *skrattar*
Signe: Näe inte jag heller, jag har bara mat...

Efter allt prat så ville hon ha håret flätat... sen ville hon borsta mitt... aj o ajje... Ja som är så håröm!
Det låg ett nystan med hår där jag suttit... Signe sa att mitt hår liknade spindelnät... Tacka faan för de... *öm*
När ja sa att de gjorde ont så skrattade hon... Den lilla satanist-ungen ;P

Barn är så söta :)
Mina syskonbarn är sötast!

BS: Moooormooooooor... Hon skulle ha för snöpp hon... Vem äre som skvallrat?

Lär väl skriva med händelsen i Sthlm oxå då ^^
Hade precis klivit ur bergbanan... Framför mig tappar en kille nåt jag först trodde va ett kvitto... Men de visade sig va 100:- Så jag sprang ikapp honom och gav honom den...
Då hördes utav nå nå killar bakom "Oj, va snäll hon va"
Bonnatösens goda gärning i huvudstaden! :P

Nöjd? ;P

Funderar på om jag ska gå till Mamma en sväng imån... Skotta fram henne... Jaa, inte bokstavligt talat utan ta bort snön bara... De va jättelängesen jag var där nu... Har slut på ljus så jag lär köpa det oxå... Mm...

Gissa om det ska bli skönt med en sovis imån?!
Jaa, inte hur lång som helst då men ändåååå...
Jag har massor att fixa.
Hämta tvätt hos pappa.
Packa.
Fixa present.
Ge Eva pengar.
Sola.
Färga håret... gaaah...
Just ja! Lär boka om tandläkartiden oxå! Det får jag INTE glömma!
Så. Ja in en påminnelse på tfn...

Lite glad jag blidde då!
Hittade ett gammalt minneskort i den andra kameran som passar till min nya! Så ja slipper köpa ett nytt! :D
Tjooohoooo!! :D

Joo, och hur går de för mig då? Tack braaaa... Verkar funka heeeelt okej... :D
Känner inte av nå konstigt sååå... Och de är juh braaaa! :)

Näe fy för fasen...
Trött i ögat... *gäääsp*

Visste ni att om man dödar en kackerlacka hemma så kommer det miljaders kackerlackor till mordplatsen och börjar pippa med varandra? Är inte de en rätt sjuk grej att göra? ^^ hihihi...

Kissis. Typiskt.
Done. Aaaaaaah... :P

I like min dator sen den blev uppdaterad! Den går så snabbt! Wrrrrrooooooooooom! :P

Kikade i Guldfyndshäftet de skickat hem såhär i  lagom tid innan Alla Hjärtans Dag...
Såg en jättefin ring... I guld såklart eftersom jag inte är så mycket för silver... Det är vuxet med guld...
Min första guldring fick jag när jag tog studenten av Mamma och pappa... En "mormorsring" Jättesöt :)
Sen fick jag en till av BS som hon inte ville ha... En landskapsring...
Synd man inte är Hälsing för fy faaan va fina de landskapsringarna va! :P

LS, jag har en överraskning till dig! ;D

Näe haha... Ja ska lägga ner de här nu innan jag blir på tok för tröttis... De brukar spåra ur :P



Fjonkan - gillar inte bhar som skaver...


Kommentarer
Postat av: Bs

Hehehehe,jag vet faktiskt inte vem som har skvallrat.. Jag vart förvånad när hon sa så där igår,för vad jag vet så har inte jag sagt nåt iaf.. Det lät så jävla roligt när hon sa det!!! hahahaha

Morfars kommentar var:"Öcken då?" Han visste inte ens vem mormor pratade om.. hahahaha!!!!

Pusspåre

2010-02-04 @ 06:19:38
Postat av: Anonym

Hehehehe,jag vet faktiskt inte vem som har skvallrat.. Jag vart förvånad när hon sa så där igår,för vad jag vet så har inte jag sagt nåt iaf.. Det lät så jävla roligt när hon sa det!!! hahahaha

Morfars kommentar var:"Öcken då?" Han visste inte ens vem mormor pratade om.. hahahaha!!!!

Pusspåre

2010-02-04 @ 06:23:33
Postat av: Lil Sis

Vad är det för överaskning?

Jag vill veta... NU!

<3

Lil Sis

2010-02-04 @ 20:44:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0