Kontaktannonser...

...är om ni inte visste det, min stora passion här i livet!
Hahaha... lr så inte...
Men jag tycker dom är väldigt roliga att läsa...
Missförstå mig rätt... Jag tycker inte att det är roligt att människor lever ensamma...
Jag tycker faktiskt att de är väldigt modigt av dom att ens sätta in en annons...
Jag skulle aldrig våga!

Kom och tänka på de där messet jag fick av min kusin för längesen... "Din kontaktannons har nu legat ute i 10 veckor utan resultat, ska vi prova en vecka utan bild?" Hahahahaha...

Läste några idag som jag tyckte var rätt sköna...

"Kille 54 år (Och sen när började man dra gränsen där??)
Söker svensk kvinna mellan 60-70 år (Hoppsan)
Hoppas du är fyllig och rejält bred över baken"
-Han lär MINST få 512 svar... ^^

"Bingo! Du har fått en Jackpot!"
Skrivet av en Änka på 83 år
Som är till 99% alkoholfri...
(Hahahahaha...)

lr den här...

"Självständig lång tjej med vedkap söker nykter särbo med motorsåg"
(Har hon dåliga erfarenheter av onyktra män med motorsåg?)

Och den sista:
"Längtar efter en kärleksfull kvinlig vän och "lekkamrat"
Du behöver inte vara smärt och vacker bara du är varm och kramig"
(Enbart ute efter sex...?)

Jaaa jaaa... Jag ska inte dumma ner mera... Men erkänn att de är roliga?! :P

Roade mig med att läsa lite när jag var hos pappa och tvättade...


Fick besök idag av Jen och Alicia!
Så förbaskat söööt :)

   
De åt lunch med mig!
Jag och Jen åt makkisar och köttbullar och Alicia fick mos och köttbullar... Hon grinade illa, satte i halsen och sen spydde hon! Som sagt, alla kan inte tycka om min mat ^^
Trevligt vare iaf! :D


Ska passa på att lägga ut mina loppisfynd med... Har äntligen tagit kort på dom...

   
Sisså.
Kardor, decilitermått och paradhyllan när den blivit målad!
Tadaaaa! Hahaha... Snajsigt va? :D
Hade jag haft mera pengar hade jag garanterat lagt ner mer tid på att inreda...
Asså, jag klagar inte... De är de små detaljerna som är roliga... Och jag ÄLSKAR loppisar!
De får inte bli för mkt bara...
Känns rätt bra att jag har så pass mkt oanvänd yta i min lägenhet ändå... Har inte så mkt på väggarna... Än.
Skojs...

Har planer inför löningshelgen med! Tjohooo! De kommer bli sköj! :D

Jag tycker det är synd att du inte kan vara och betee dig som en vuxen...
Jag saknar det...
Känns som om jag inte har nån nu... :/

Ja men tack gode gud för att ni fick tyst på hundjävlarna tillslut!
gaaaah... *huvudvärk*

Laddar inför imån med möten och massa annat vuxet och viktigt...
Sen ev göra ett bakärende...
Vuxenpoäng? huh? :P

Näe... nu så...


Fjonkan - Gud vare med er...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0