Det är...

...mer än -15 grader kallt ute och jag äter GLASS!

Har gått och varit sugen på det huuuur länge som helst nu...
Så idag efter jobbet åkte jag och handlade bland annat det...
Mmmmmm... Texas pecan... SÅ gott!
Köpte glassen för att jag tyckte lite synd om mig själv... Hoppas att den botar en sträckt vad, huvudvärk och den där molande känslan i ryggslutet...
Hoppas, hoppas, hoppas! :D



Medicin medicin med desamma! :D

De är nå heeelt otroligt vad man lär sig av att bara lyssna på radio!
den går juh för fulla muggar när ja kör bil...
Idag sa dom tex att 24% av... eeeh... Jaa, har kysst sin GRANNE!
I 2-3% av fallen har de slutat med att de flyttat ihop!
Såå... De är dåliga odds alltså! :P

Vill jag ha mer glass?
Eg borde jag inte det med tanke på vad den där satans vågen visade... Ska stå emoooot. Emoooot.
Hehehehe...
Ska va försiktig  med de där skiten nu eg... Vill inte att de säger *poff* och jag ser sådär ploffsig ut igen...
Fy fan hur jag såg ut!
Tänker INTE bjuda på ett kort från den tiden... de säger jag bara... *ryser vid blotta tanken*

Vi pratade om de där när vi simmade jag och Elin... Hur skev bild man eg kan ha av sig själv...
Jag såg vad vågen vägde och jag såg hur jag såg ut i spegeln... Likförbannat så trodde jag att de ljög för mig...
Jag va en smal tjej i en tjock kropp... Ah. Jag säger inte att ja är pinnsmal nu men om man jämnför...

Iaf så ska jag börja hårdträna såfort de blir lite soligt ute....
Jag behöver sooool och den energi den ger mig!
Så underbart skönt åp promenixen med M och hundarna idag! Solen sken genom skogen... Både jag och M sken ikapp med den! :)
Vår och sommar, NU TACK!

Känns rätt pissigt och ensamt ikväll... NÅGONS internet vill inte funka... De ska krånglas och krånglas...
Va fasen ska jag roa mig med då? *suckar*
Har för ont i huvudet för att börja måla och läsa är väl inte ens att tänka på?
Tog en liten lur på soffan hos pappa när ja tvätta... Så jag känner mig inte direkt trött...

Håller på att fixa med present oxå... Fan de är skitsvårt att hitta på nåt... Har lite halvpanik...
En present är fixad. Jag kan juh aldrig vara speciellt seriös när de gäller presenter till min käre kusin sååå... hehehehe... Lär väl åka och kika på torsdag alt fredag efter nåt...
Johan hörde av sig och det blir väl så att vi bilar ner... antar jag... Nu behöver jag bara skjuts till Falun på fredagkväll... nån?

Jag brukar inte gnälla.... men Aaaaaaaaaah! Mein rygg!
Blir de bättre om jag gråter en skvätt? Lr om jag tar lite mera glass?
Skulle kunna döda för varm handpåläggning... Och lite medlidande såklart! ;P

Tog på mig massa täcke för att inte frysa när ja åt glass... de börjar bli....VARMT nu... puuuh...

Min tfn kommer ringa seanre! Tjohooo! hihi...

Näe. Fy.



Fjonkan - Konstaterar att tiden går fort... Även om man inte alltid har så jävla roligt...


Kommentarer
Postat av: Bs

Hahahaha!!!!! Mormor sa idag, å nu citerar jag : "Tänk att Therese skulle hitta sig en snöpp oxå till slut!!" Hahaha!!! Ibland är hon så jävla rolig!!! Pussåre

2010-02-03 @ 19:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0