Alltså...

...jag VILL gå till tandis! Helst igår!
Längesen jag var där nu...
Har fått, tror jag -hål i en lr flera tänder... Varför?!
Jag har juh skitbra tänder!
Tandstatus 2! Näst bäst!
Hoppas för guds skull att tandvårdsabonnemanget fortfarande gäller och att de inte behöver göra en ny tandstatudbedömmning... Då ligger jag nog illa till...
Varför har det då börjat poppa upp hål?
Jag har inte ändrat nåt... Jag borstar dom precis som jag alltid gjort...
Iofs så har jag börjat fuska lite med godis... Kan de va de?
Sjukt isf för jag äter inte på långa vägar lika mkt godis som jag åt innan jag slutade helt...
Och inte ens då hade jag hål.
Jag har inte haft hål sen jag var liten...
*gråter lite*



Jag är inte ett dugg rädd för tandis... Har varit där så mkt och gjort så många ingrepp...
Hade för många tänder i munnen när jag var liten... Lr jaa, de vanliga tänderna kom ut innan mjölktänderna hade lossnat... Så jag såg lite ut som dracula... hohoho...
Så de drog 4 tänder...
Sen fick jag tandställning... Hahaha...
Som man skulle ha på NATTEN... Hade jag det då? Nöööö... hahaha...
Jag har den kvar nånstans... Skitfrän :P
Lr vad säger ni LS, BS? :P


Idag dåååe..

Möte med socialchefen...
Kom in i typ aulan där han skulle föreläsa...
De var nedsläckt och nån musik som dånade på...
eeeh...
Satte oss och han var huuuur tråkig som helst att lyssna på...
Ekonomi.
Jag är vääääääldigt intresserad utav ekonomi...
Not.
Skulle han säga: Fjonkan, du har 400 miljarder på ditt konto from imån em
DÅ skulle jag bli intresserad av åtminstonde MIN ekonomi...
Men som de är nu är den OBEFINTLIG... hahaha...

Åkte till jobbet och lunchade efteråt...
Sen åkte jag till banken och roffade åt mig några myntrör...
Tycker det är så förbenat jobbigt att gå in där...
Jag ville BARA ha myntrör...
Jag ville INTE diskutera mitt pensionssparande och INTE heller hur mkt jag kan spara om jag byter hemförsäkringstjossan.
I-N-T-E. INTE!
Förstod att jag skulle få den där yngre killen som tjatar om det dära...
Spännröven... hahahaha... *harkel*
Jag ställde mig upp och tog min väska innan han ens pratat klart...
"Jag ska tänka på det till nästa gång"
Flörtnisse.
Nej duu... Den gick jag inte påååå...

Sa de till BS senare när vi pratade... Att jobba på bank lär juh va drömjobbet!
Där kan man utan att snoka, få reda på hur gammal någon är, om den är singel och om personen ifråga är rik...
Snacka om att kunna dra fördel av sitt jobb!
Jag skulle ha frågat honom om HAN pensionssparade och om han ville gifta sig med mig innan han klädde av mig med blicken... ^^

DÄRFÖR tycker jag att de är jobbigt att göra bankärenden!
Inte bakärenden som jag skrev i förra inlägget! hahahahahaha...
Nå sånna va de längesen jag gjorde nu... hohoho... ^^

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Inatt kom lilla B till världen med!
Mamman och Pappan hälsade att allt gått bra och att familjen skulle få komma hem imån!
hihihihihihi!!
STORT GRATTIS TILL ER!!
<3 <3 <3

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Imånbitti ska jag åka och simma...
Ska försöka komma ihåg att plocka upp Jen oxå som ville va med och röra på fläsket! :P

Fan de är typ 12-13 minus, de snöar OCH blåser.
Brrrrrrrr... Fy för faen...
De blir till att dra på sig täckbrallor ovanpå bikinin imån ^^

Nu blir det till att knyta sig!
Kanske man ska försöka läsa lite i boken?
De tar typ 100 år för mig att läsa klart känns de som... fis...
aja...



Fjonkan - Mina ögon fylls med glädjetårar när bebisar kommer till världen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0