Vart ska man...

...börja?


I onsdags sov jag hos LS och Jojje!
Jag och Usama myste lite i soffan innan LS kom hem...
Jag fick mat...
LAX. Hur kan de komma sig att jag börjat gilla lax så sablars mkt? Knäppt.
Riktigt mumms var det iaf!

På torsdagen begav vi oss ut för att börja köpa julklappar...
Och tro de lr ej! Vi bråkade inte EN ENDA GÅNG!
Kors i taket! Haha... De gick faktiskt kanoners!
Vi satte oss ner och brainstormade... Faktiskt så va de rätt bra... Så man vet va man ska titta efter...
Jag kom på julklapparna till både pappa och mia och dom är inköpte nu! Bocka aaav!
Skönt!
Har en hel IKEA kasse, en såndär blå ni vet med julklappar i här nu! :D
Synd att några inte är till mig...^^
Känns skönt att ha börjat med klapparna...



"Kanske vi ska köpa en näshårstrimmer till pappa i julklapp? Då kan juh jag låna den! Jag har jättemkt hår i näsan!"
"Jaa, de har jag väl sett... Svarta, äckliga..."
"Ah! Mamma hade oxå så!
"Mm, men hon var inte lika äcklig!"

Hahahaha...


Igårkväll åt jag julbord med mina jobbarkompisar... Va vi 45-50st?
Bra uppslutning iaf!
Jaa, de vankades juh MAT! :P
Vi fick åka en ful jävla buss dit som hade Brynäsloggan på sidan...
Dåligt piiinsamt^^
Eg bryr jag mig inte.
Maten smakade....? Jag är juh förkyld så hur fan ska ja kunna veta?! Jag åt mkt LAX iaf för de vet jag juh smakar gott i vanliga fall! hahaha...
Annars, de var ett litet julbord. Inte alls så mkt mat som jag hoppats på. Inte så mkt att välja på.
Utan senapssill blev jag med för vem fan vill chansa och kanske få saffrassill istället?
INTE JAG.
Mätt blev jag, 156,5cm. :P
Kuuul.

Näe, men de va ett mysigt ställe...
Glögg i stor kopparkittel på liten spis...
Öppen spis...
Pippi-burkar med godis i!
MEN: Högbo var bättre!


Idag.
Har jobbat kväll med Sofia och Jonas.
De gick braaa...
Bäst ikväll:
Jag tog ut en näringsdrink ur kylen, skakade den, tog av korken och fortsatte skaka...
NÅGON hade tydligen tagit bort folien så den var öppen och Sofia kom i vägen...
Hon blev minst sagt duschad med näringsdrink, smak och lukt: Kaffe!
Jag höll på att garva ihjääääl mig! XD
Hon hatade mig lite men sen så älskade hon mig igen! ;)

"Fiit!"

-16 grader ute. Varmt och skönt. Brrr.


Jay vann Idolfinalen som gick av stapeln ikväll.
Bra de.


J är på fest med jobbet ikväll. Nån slags tema på allt.
Kul för honom!
Kul för mig... De där mmset gick inte av för hackor ;P
Hahaha...
Det såg ut som om han köpt nya kallingar kvällen till ära... men jag kan ha sett fel^^


 Är kattvakt och ska titta till dom imån innan jobbet.
SUCK.
Framförhållning. Framförhållning sa jag!
Aja. Jag är juh bara hemma ändå så. Drygt att köra bara.


Jag ska ta och krypa ner i min sköna säng nu...
Först ett sms till J. Sen sova som en gris...



Fjonkan - Gör övertid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0