Jag drog...

...till med en tjejkväll igår!

Mitt i veckan, jag vet!
Men de va huuur skoj som helst iaf! :)

De va 5 helsköna tjejer från jobbet som kom!
-vikarier... Som man har nåt gemensamt med...
Missförstå mig rätt... Jag kan umgås med 50+are oxå och ha jävligt roligt!
Men de blir annat...
Hur som, trevlans och vi ska göra om de snart!


Imorse var det -20 grader igen.
Bilen hostade rätt mkt men hoppade tilslut igång...
Fan att de ska va så jädrans kallt!
Men de skulle bli mildare i helgen sa dom...
Typ runt -10.
Yeah.

Imorse drog jag på mig döskallemössan...
Som jag skrev på face; Jag måste va den töntigaste 26åringen och den coolaste mostern! :P


Är skittrött.
Har jobbat fm heeela veckan...
Håller nog på att bli sjuk oxå...
Känner mig lite febrig och har nyst så de smaskade i golvet^^
Jag är ägare av rätt mkt snor kan jag säga! :P
Men så har jag stor näsa oxå^^

Imorgon ska jag upp och jobba. Igen.
Sen går bussen mot sthlm och min J kl 13.30!
Förhoppningsvis är det inga olyckor efter vägen...
Tycker de är rätt läskigt att åka när de är halt...
Men kunde jag åka 6 timmar till umeå förut så fixar jag 3,5 timme nu med!
Skönt att jag slipper köra själv!

Fan va finnig jag blitt...

Borde plocka ögonbrynen oxå...
Är sugen på att ta ett bad men golvbrunnen är igenhårad så allt kommer iaf bara rinna upp på golvet...
Slöapan orkar inte rensa...
Får antagligen ångra mig imånbitti...


Måste börja packa väskan nu... Innan jag somnar...
Har inte tid med det imån...
Fi faen.
Jag måste ha ett par vinterskor och nån tjocktröja...
Undra om jag ska shoppa de i helgen?
Måste komma ihåg att köpa en julklapp för 50:- oxå...
Ska juh på julbord på onsdag nästa vecka och man skulle tydligen ta med sig de...
Jisses...


Brrrr va kallt de är...


Fjonkan - Petar in en pinne i brasan... ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0