Har typ...

...huuuur mkt som helst att göra idag!

Va braaa att jag tog åt mig ett längre skift... hummm... Jaa, jo... De äre väl men vafasen...

Mitt hem består av olika sorters berg.
Jag har ett berg av julklappar i vardagsrummet. Ja, vi snackar BERG!
I köket har jag ett berg av disk... Mindre roligt...
Slutligen: Sovrummet... Där finns ett berg av kläder... På både tvättställning och golv... SUCK...
Hade tänkt att bestiga dessa idag...
PLUS att jag skulle vilja hinna färga håret.
Boka buss.
Frysa in kotletter.
Laga mat.
Duscha.
Packa väskan.
-Innan kl 12.20. Helst.
Önska mig lycka till! :P


Ja måste berätta nå skoj... Ja är juh så jävla dum ibland så de är helt otroligt! Hahaha...
I söndags fyllde min kusin 7år... Skulle dit på kalas...
Skulle skynda mig gå på toa precis innan jag skulle åka... När jag väl sitter där så känner jag att jag behöver nysa... Så jag vänder mig åt höger och nyser...
Bara det att jag slår hakan i handfatet!
Hahahaha!
Jaa, jag skrattade högt åt min klantighet! :P


Kom i mina leggings igår...
Men de va typ:
"Kommer i, jag kommer knappt ur!"

Så jävla roligt... appropå de... Skulle hämta väskan i värdeskåpet på jobbet... och nu kommer jag juh inte ihåg vem de va som satt nära med stolen... Aja, skitsamma...
Den på stolen frågade ifall jag kom in...
Och då svarade jag oxå sådär...
"Kommer in, jag kommer knappt ut!"
Hehehe...
Ah jag vet att jag är tråkig... :P


Så. Nu är biljetterna bokade iaf.
Tur de.
Åker hem senare på söndagen... Får se om jag håller mig vaken i bilen hem...
Måste iofs då de är jag som kommer köra^^

Näe. Här blir ingen disk diskad!



Fjonkan - Ska försöka vara effektiv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0