Uppe i...

...tid idag iaf^^
Fy fan vilken miss jag gjorde förra gången jag skulle börja 6.45... hahaha...
Dryga dagar bara...

Sovit - okej.
Axeln - Känns lite bättre.


Har precis kokat ägg så jag kommer fisa gött sen^^



...de blev bra tillslut allt iaf...
Han bokar resan till henne idag och de får fira dagen tillsammans...
Hon känner sig en smula dum.
Han är alltid så snäll...
Han är fööör snäll för henne...
Hur kan hon förtjäna en snälling när hon själv är en dumming?
Hon är bra bortskämd...
 Fast nu var det juh hans chef som ordnade så att han inte behövde jobba i slutet på nästa vecka...
Hon blev så glad att hon blev tårögd och ville skrika...
Men de hörde han aldrig... För hon skämdes oxå...
<3


Får hoppas på hyffsat bra väder idag åt de som ska spela brännboll...
Blir de regn och rusk får de dansa och dricka sig varma ikväll! :D

Jag är en smula nervösch...
Men de ska nog gå braaaa...
Hoppas jaa... :S


Fy va jag ville sova vidare...
Jag förstår inte riktigt vad som händer när kl ringer...
Men ja kliver upp iaf...
Skittrött...

Var över till Ma igår med och räddade hennes taskigt belkta hår...
Hoppas det blev bra... 4 färgningar på en dag... hua...

När vi var klar med färgningen så testade hon sin volymtång på mig...
-Småkrusigt...
Jag såg ut som ett jävla får... Fy fan va vi skrattade!
Som tur va försvann de i tvätten...
Och nog funka de... De blev bra volyyym...^^

Näe nu ska jag snart ta och masa mig iväg till jobbet...

Ny dag - Nya utmaningar!


Ha en bra dag alla!



Fjonkan - Klad igen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0