Tänk att jag alltid...

...ska gråta när jag är sjuk...

Jaa, idag är jag 3 år... Låt mig få vara det...

"Man kan inte va stark jämt, man får vika sig"
Du sa de till mig och de bär jag med mig...

Blir inte bättre av att jag precis tittat på en gråt-film...


Fryser som en skit gör jag...
Sitter i pyjamas och under den har jag linne...
Strumpor och tofflor har jag oxå på mig...
Funderar på att klä på mig mera...

Idag hostar jag och snorar...
Jaa och jag har såklart feber...
Känner mig sämre idag...
*hackar tänder*

brrrr....

Den här jävla lägenheten är svinkall den med...

Har ont i typ...njurarna... ömmar i hela kroppen...
Ja jo, jag är juh sjuk...

Undrar om en dusch hjälper?
Chokladkakan jag åt gjorde de då inte...
Den hjälpte inte mot nåt...
De lär va nå riktigt illa jag bär på...

Ni tjejer pratar om att föda barn... Ni ska bara veta hur de är när en Fjonkan är riktigt förkyld....



Fjonkan - Skakar så att löständerna hoppar ur!


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Vincent och Ängeln Emilia

HAHAHHA tog tempen: Inte i stjärten.

2010-08-30 @ 21:19:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0