Som ett brev...

...på posten...

Är idag tvärförkyld...

Började igårkväll på jobbet...
Tog tempen (Inte i stjärten) och jag hade juh feber...
Inte undra på att ja va som jag var...

Tog alvedon och bäddade ner mig...
Frös trots pyjamas och täcken...

Kl 5 ringde klockan, upp och hoppa...
Duscha - Alvedon - Hej Jobbet!

Tur jag bara jobbade till 12...
Åkte till Blommor och rum, köpte snöret som jag tänkt...
Va på färgaffären med och köpte vitfärg... Glömde såklart fråga om den andra färgen... Typiskt...

Va hem till papps och rånade honom på lite plankor och bräbitar till kommande projekt ;)
"Här fåru ta!"
Taaaack :D

Plockade hem min lilla bänk med... Så den ska få känna på penseln :)
Men, de får bli när ork finnes...
Ska vila mig i helgen...
Har sagt ifrån mig xtrajobb...
Jag orkar inte...
Eg skulle jag inte ha jobbat idag...
Men vafan...

Idag hade vi minnesfika på jobbet...
De va begravning för vår kollega kl 10...
Oj oj oj...


Gick en brottningmatch idag med så jag fick ont i min redan svaga handled...
Fy fasen hur de ska vara eg...
Ibland är mitt jobb mindre roligt...

Näe, nu ska jag ta mig en kur med alvedon igen...
Börjar frysa... Fy fan...

Kanske man ska åka på affären och köpa sig en jag-är-sjuk-och-behöver-tröst-chokladkaka? :P
Så får de fasen bli ;)
Sen ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på nån film som J lämnat kvar...
Låter perfekt i mina öron! :D

JÄVLAR.
Jag lär juh vika och hänga tvätt med...
Hade jag förträngt... Bajs...
Aja... De går väl fort antar jag...

Lär komma ihåg räkningarna oxå... yeees...



Fjonkan - Kan inte andas med näsan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0