Lillprinsessan...

...Signe fyller 4 år idag!

Helt otroligt vad tiden går...
Och JA... Jag vet att man låter som en kärring på hundra år när man säger sådär...
Jag förstår när föräldrar säger att dom inte blir äldre längre utan bara barnen...
Shit.



Vi har iaf köpt jättefina presenter till henne :P
En lär jag åka och byta idag för att de va fel stl...
Fick jag se igårkväll kl 21.30 när jag skulle slå in skiten...
Blev duktigt sur och la mig tidigt...

Såå... När jag slutat jobbet lär jag åka in och byta skiten...
Hann klippa av halva lappen men de borde inte göra något så länge streckkoden är kvar...
De visar sig.
Trök iaf.


Jahaaa... mkt har hänt sen jag skrev sist...
Bilen har krångla.
Resulterade i ett verkstabesök på ca 5 minuter...
De kostade mig 400:-
...Om man skulle bli bilmekaniker?!
De lär ha schysst timpenning... Åh ja menar, hur svårt kan det vara att sätta i en kontakt i ett uttag och läsa på en dator vad som är fel?
De skulle ja fixa GALANT!
:P


Fick semester på lördag då tjejerna ska döpas!
Har fixat klart med presenter till alla!
Fick J att vara ute i god tid med  V´s present...
Bara lite kvar så äre klart!


Va vuxen ja känner mig!
Blir bjuden på doooop... hihi...


Har fixat dopingkläder oxå :P
Till båda dopen.
J tyckte jag skulle matcha så de fick bli en vit tunika...
Jättefin :)
...lr så vare jag som tyckte de va viktigast... att matcha ;P
Lite som mormor och morfar som kommer i likadana joggingdressar^^
Hahahahahaaaa...
Vart ska de här sluta?! :D

Gaah!

Nu måste jag sluta!


Börjar jobbet snart så...
Dax att dra sitt strå till stacken...
Bläh.
Ja, för så känns de idag...
Vill vara ledig och ha sovis... Men imån så! Då jäklar! :D

Ah...

Gäääääsp!



Fjonkan - Hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0