Ledig...

...från jobbet idag!

Tog sovis till kl 10!
Jisses...

Efter de då?
hahaha... Har inte gjort nåt av nytta...

Eftersom solen skiner... sken?
Skina, sken, skenit? :P
Ah, jag har iaf solat på balkongen!

Härligt med värme!


Igårkväll kom LS och Jojje med sjalen som jag ville låna :)
De hade med sig en ljuvlig matlåda bestående av potatisgratäng, kotlett, bea, majskolv och sallad!
Så den mummsades de på ute :)
Hittade ett majskorn i naveln sen^^
Tänker inte gå in nå närmare på hur den kom dit...

Iaf så appropå värme så hittade jag nån sida på nätet när jag letade efter... ja, va de nu va...
Så jag fick fram massa fakta om typ karibien... alla öar...
www.deluxe.se
Ja säger bara de...
M-M-M!!
Kolla in!

...ABC-öarna...
Skulle va fränt att beta av dom ;)
A kan man redan bocka av!
Sen blev jag skitsugen på C-ön...

Så jädrans vackert, lr hur?!

 

"Kan inte förstå hur man kan vilja åka till Thailand"
Nu håller jag med...
LÄTT att man lägger pengarna på resor åt de andra hållet!

Jao jao...


Känner inte för nåt idag...
Samtidigt som jag är rastlös...
Knepigt...

Har ett berg med disk som väntar på mig...
Den som väntar på nå gott ;)
Haha.. Näe..
Fy... ja vill inte...
Önskar jag hade en diskmaskin...

Näe, de här duger inte...

Gör som träskä - rör på fläskä!



Fjonkan - Prutt! :D


Kommentarer
Postat av: Lil Sis

Trodde ALDRIG att du skulle säga att du hellre åker till Västindien än Thailand... Härligt att höra iaf <3

2010-08-23 @ 20:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0