Lätt desperat...

...jaa, jag börjar bli de!

Hittade en tallrikshylla på blocket igår...
SOM JAG LETAT EFTER DEN MODELLEN!!

Skickar ett vänligt mejl och frågar om den finns kvar...
Får tillbaka:

Nej

Hon skrev bara så, kärringen... Nej
Ingen punkt och absolut inget hej...
Inget tyvärr...

Grrr... Blir irriterad på folk som inte kan betee sig...
Aja...

EFTERLYSER tallrikshyllan här då!
Jag vill ha en i samma modell!



Ville eg fråga kärringen vart hon köpt den från början men när hon va sådär otrevlig så skiter jag i de...
Ah...

Det är iaf en sånhär som finns på väggen i mitt drömkök...

SNÄLLA... NÅN?!


Fjonkan - Desperatare än någonsin!


Kommentarer
Postat av: Bs

Har du tur så kanske det finns i Falun nästa helg.. Vässa armbågarna & på med glasögonen!! =)

2010-08-21 @ 15:18:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0