Igår...

...hoppade jag i pyjamasen kl 19...

...Precis som när man var yngre... Ja skrev inte liten för de är jag fortfarande!
Iaf på höjden...
Bredden ska jag ta tag i :)

Har precis knölat i mig lite gofrukost...
Lyxade till de med paprika på mackan men den hamnade på golvet -tydligen...


Håller på att längta ihjäl mig till LÖRDAG...
Att dagarna ska gå så förbannat sakta...

Vi ska på loppis i falun åh de ska bli SÅ kuuuul!
Får se om LS oxå följer med...
Kan va skoj med en riktig siisii-day :)

Åååh... Kanske jag ville luncha på kina då?
Ah... vi får se... hehe...

Imån rullar lönen in på kontot...
Underbaaart!
GISSA vem som ska springa till färgaffären DIREKT efter jobbet?! :D
Sen ska jag nog in på Blommor & Rum... De börjar med rea där idag...
Hihi...

OJJ!! Jag fick visst en bra lön!! Vilken rolig överraskning!!
Kan bli farligt de här :P
Näe... Jag ska försöka att inte sprida ut pengarna...
Brukar kunna va rätt duktig på det...
Tyvärr...


Imånkväll vill LS ev åka på bilbingo ;)
De är så mys...  Vi får se de då!


Skönt... Efter att datorn "Tänkt" och låtit i flera dagar nu så har den äntligen tystnat!
Kanske borde ta och rensa den från skiiiit... hehe...
Nån annan dag...

Är lite sur över att min skrivare inte funkar...
Nå fel i nå inställningar och skulle behöva en handy-man för att få de fixat...
Jag kan NOLL om sånt där...
Just nu så fungerar skrivaren enbart som FOTPALL... hahahahaha...
....men de är juh inte därför den är trasig...
Prutt...
De går lixom att kopiera på den men inte att skriva ut...
Prutt, som sagt...

Jao jao...

Igårkväll började jag nysa... kul... nöööö...
Och jag kan juh som alla redan vet, inte nysa fint....
Sprut - klibb- kladd - klet...
HOPPAS att ja inte håller på att bli sjuuuuk...

Ska jobba xtra i baren på lördag :)
De va nå band som skulle komma så de kan juh bli lite folk...
Kan alltid hoppas på det iaf!
kul kul!

Brrrrrrrrr va kallt de är inne...
Ja är ledsen att behöva säga det meeeeen:
Hösten är här!

Regn, finnar, rönnbär och gula löv...
Vackert eg samtidigt som det är deprimerande...
Jag älskar dock färgerna...

Och som jag sa igår, jag slipper möta den jobbiga hösten själv iår...
Det är de absolut bästa...  <3


Näe nu ska fröken fjonkan fixa sig...
Jobb väntar ikväll...


Fjonkan - Är de såhär?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0