Har hunnit...

...med en hel del idag!

Jo, för de gör man om man vaknar FÖRE kl 7!!

Va i helsifyr skulle jag upp då och göra?!

Vet juh va de beror på... la mig tidigt igår pga att ja va så uttråkad...

Har hunnit med och orkat diska...
Skönt... Sen ringde en liten förkyld systerdotter och frågade om hon fck va hos mig en liten stund medans mamman va hos doktorn... Åh de fick hon såklart... :)

Så vi fikade lite frukost... lr ja, hon drack oboy...
"Den här har jag fått av J..." (visar upp en osthyvel)
"S: Sa du tack då??"
Hehe... söt...

Mamman kom tidigt så vi provsmakade någr kanter på kakan jag bakat till V´s dop...
Mmmm... Jag säger bara det... Mmmm...
Bakade 2 långpannor och alltihopa åkte direkt in i frysen...
Funderar på vart jag ska ha mina kläder då väskan kommer va fullproppad med kakbyttar och så ska  presenten få plats med...
Får ta en xtra väska lr nåt^^

Sitter och äter sen lunch nu... Blev så i allt bakande och fejjande...

Ska iväg och jobba några timmar nu på kvällen...
Si så äre...

Fick ont i ögonen igår när jag satt framför datorn och blev inspirerad...
Aowe... 

Tänkte gå ut och plocka stenar tidigare idag men de har verkligen ÖST ner med regn hela dagen...
Knepigt... Igår satt jag och solade på balkongen lixom...

Näe, nu ska jag äta upp min goooda mat innan den kallnar!


Fridens!



Fjonkan - Ser VITT...


Kommentarer
Postat av: Lina - Mamma till Vincent och Ängeln Emilia

En extra väska blir väl bra!

Kakväska - mm, lyllo den som rånar dig den dan haha :D

2010-08-25 @ 12:14:11
URL: http://hormonmonstretlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0