Funderar...

...ännu en gång på att säga upp mig som människa då jag är så förbannat jävla dryg.

Jo ibland så.
En del tycker nog oftare.

Förlåt.





Igår var en okej dag...
Solen var varm.
Fikade frukost på balkongen.
Solade.
Hade nästan glömt hur solens värme kändes mot ansiktet...

LS och Jojje hämtade upp mig för kalas i bodås...
Alicia fyllde 1 år igår.
Stora tjejen... Fattar de inte...

Fick reda på att en jobbarkompis aldrig vaknat igårmorse...
Så snabbt allt kan gå... Man har inte en jäkla aning...
Så ofattbart så de finns inte...
Att man inte kan få bli gammal ens...
Som hon såg fram emot pensionen...
Näe fy va hemskt... :´(


På kvällen åkte jag till M, J och  B...
Åt pizza och tog en promenix...
Pratade lite gojja...
<3

De va efter allt de som kvällen blev bajs...
Ah. Ja behöver inte säga mera...
Men de va inge kul iaf...


Jag har inte drömt något nu på 2 dagar...
Inatt var jag så livlig att jag tjongade huvudet i väggen...
Avståndsbedömmning i sovande tillstånd är inte min grej...
Ah...

Ställde klockan då jag ville vakna i tid...
Ska förbereda och laga lite mat så att jag bara kan värma och äta imån när jag kommer hem från jobbet...
Typ korvstroganoff...?
De får bli bra...

Ska jobba dubbelt imån ;)
Ni som ska på Gästis kommer se mig i baren...
Jaa, på den andre, nyktra sidan för en gångs skull^^
De ska bli jätteskoj :D

Börjar jobba 12 på söndag såå... hehe... Får se hur jävla skittrött ja kommer va^^
Jaa, nångång därimellan ska jag hem till papps och mata katter...
Hur ja nu ska hinna...
Ska äta, sova och fixa i ordning mig på några timmar vare tänkt...
De ordner sig...

Näe.

Nu så.

Frukost.

Sen be-om-ursäkt-för-att-ja-är-dum-i-huvet-tajm...



Fjonkan - gäsp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0