Fii faan...

...va LJUVLIGT att vakna i ett nystädat hem!

Nu vare lääääängesen Fjonkan städade hemma... -De märks!
Hahaha...
Meen, de finns juh såå mkt roligare saker att göra...

Igår var jag dock tvungen då det såg förjävligt ut här...
Åh jag är såå glad att jag gjorde de!

Inte en grej framme... Oooo...
Den här känslan får man nog inte om man städar ofta...
Jag vill att de ska synas att jag städat...
Åh som de luktar efteråt...
Mmmmmmmm...

Ah. nog om mitt nystädade underbara hem!
<3

Idag da... Jobba DUBBEL...
Hur i helvete kunde hon som skrev schemat lägga en DUBBEL idag?
Hur skönt hade de inte varit att få gå hem 12 och sen bara va ledig?
Näääe... Men vi slänger på 5 timmar till... Jooo, så gör vi!
I.d.i.o.t.i

Kom precis på en gräjt idé! :P
Haha... Jodå, jag kan få snilleblixtar ibland jag med^^

...undra om jag ska åka till Viken idag på "rasten"?
Shoppa lite...
Jag behöver en ny tvättställning... har inte köpt någon ny sen min förra pajja...
Eg tycker jag nog att Ove´s är roligare men... de finnes ikke tid för de idag...
Mja... Tål att tänkas på! :D

...kolla kontot först kanske :P

Vet juh att jag brukar bli skittrött timmarna emellan...
Skulle ha tränat meeeeeen...
Efter min städning igår så känns de faktiskt liiite bättre i axeln...

Yesch!

Jao jao...

Sjukt att jag går upp så jävla tidigt att jag hinner blogga oxå... hahaha...
Har blivit för trött för att blogga på kvällarna...
Oförutsägbara jag^^

Noooo...

Snart avgång!
Dax att lyfta!
Destination Hesselgrenska...
Gate?!
Puh...



Fjonkan - Puss till Dig idag! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0