Dessa drömmar...

...varför innehåller de oftast negativa grejer?

Inatt drömde jag om att vi var 3 st som gick på vägen efter pappas...
Vi mötte en björn och den lät mig och den andre vara...
Den tredje tjejen, som var en gammal klasskompis till mig - började backa ifrån björnen... Backade så långt att hon kom upp på landsvägen och där blev hon anfallen...
När vi kom fram låg hon i en pöl med blod...
Det kom massa folk och jag skulle absolut ringa 112 själv...
Men dom svarade inte...
Det blev bara en massa att man fick trycka sig vidare...
Efter hur lång tid som helst så svarade en kille...
Då hade jag hunnit sansa mig... Kommer ihåg att jag låste in mig i en bil innan och tillslut gick hem till pappa för att få lite lugn och ro... Jag hörde inte vad som sades i tfn... -De var jag skitirriterad över... att folk inte höll käften...
Iaf så frågade han på sos alarm lite...
Och jag sa: Jaa, men nu är hon juh död...
(Fast det var hon redan när vi hittade henne...)
Samtidigt så poppar min lillasysters födelsedata upp i huvudet... 86-04-29----...
Soskillen sa at nu när hon var död så låg det inte på hans bord längre... men han skulle kunna skicka ut någon som gjorde eftersök på björnen...
Då sa jag att Jojje redan dragit ihop ett gäng för att göra det...
Jag kände maktlöshet.
Sen vaknade jag.

En väns död betyder bröllop.
Jag kikade fel vad gäller förra gången då en släkting dog... Det betyder Arv tydligen...

Jag blir knäpp på de här.

Möte med björn; Farliga känslor. Ilska. Lätt upphetsad.
Men björnen var juh inte på mig...
Ah. De är iaf spännande...


Nu äre dax att koka ägg.
Sen drar jag till jobbet.

Igår använde jag facebook på mobilen för första gången^^
Tyckte juh jag va lite fränt :P
Va hem till pappa och hjälpte honom sätta upp panelen oxå...
Det jävlades som vanligt TROTS mina smarta råd^^

Yes.



Fjonkan - Nu förstår jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0