De här är...

...inte roligt längre...

Har varit vaken sen kl 4...

Vaknade av Hosta, feberfrossa och huvudvärk...
Tog alvedon och nu svettas jag istället...

Känner mig som ett slakt och luktar kattpiss...
Jävligt fräch lär ja säga...
Men man får va äcklig när man är sjuk...
Tydligen.

Sjukanmälde mig igår till idag...
Jag orkar juh ingenting...
De är jobbigt att resa sig och gå åh ta alvedon tom...

Den där förbannade alvedonen kräks jag på snart...
Brus - Ja kan inte svälja tabletter...
Jag är rätt anti medicin över huvudtaget men jag måste juh...
Febern går inte ner helt men lite...
suck...

Sov i sängen inatt... kändes som om de va de bästa...
Hade tillbringat ett x antal timmar i soffhörnet så de räckte...

Åh fy fan va ja svettas...
Bläh...

Ska auktionera ut min illaluktande pyjamas som jag bott i dom senaste dagarna^^

Hahahaha... Hostade precis ut en massa saliv... Yummie...

Näe... De här duger inte...
Önskar jag hade en tv med MASSA kanaler på som jag kunnat slå på nu...
Rätt anus att ha så få när man är sjuk...

Sjunker till en annan nivå när jag är sjuk...
Svär och använder mig av väääldigt vuxna och mogna ord...
-De går över...

Ska försöka sova nu när jag har medicin i kroppen...



Fjonkan - Torkar bort saliv från dataskärmen... :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0