Va fel...

...de blir ibland...

Var heeeelt inställd på att jag skulle jobba kväll som idag...
IKKE. De va nästa torsdag de! hahaha...
Jag som sett fram emot en sovis... Typiskt...
Jao jao...
Inte hann jag med att fixa nån matlåda heller...
Slutar tidigt så jag får skynda hem då och äta...

Kollade mitt konto nyss... det var INTE nå roligt...
Hela den här månaden va INTE nå skoj...
Blä.

Tänk om man kunde vara ekonomiskt oberoende...
Fan va GÖTT de skulle va...
Jag har MASSOR på min köpa och göra-lista :P

Prutt.

Jajaaa... klockan är pyttelite på dan... Mer än halva sveriges befolkning har säkert inte klivit ur sängen ännu...
Jag ville inte heller kliva upp idag...
Precis innan klockan ringde vände jag på mig och låg sååå skönt...
Sen ringde den...
Jaha? Redan dax att kliva upp?
Men jag la mig juh nyss!
Typiskt.

Skönt iaf att de är ljust ute!
hihihi...

Näe nu ska jag åka till mitt såkallade jobb...

Ha en bra dag, alla!


Fjonkan - inte så glad och positiv kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0