Va drygt...

...de är att vakna säkert 3kvart INNAN klockan ringer!


Pigg som en mört!
Kan de ha med att göra att jag sov igen på fm igår efter ja simmat? :P aja...

Försökte juh hålla mig vaken...
Kollade på Talang...
Syrrans mans kusin var med -igen.
Han gick vidare.

Började kolla lite på de nya efteråt men de va juh så jävla kassa på att översätta + att de inte va speciellt roligt så jag stängde av efter en kvart...

La mig i sängen och läste lite i nån tidning...
Prata med J innan jag släckte och vände på mig... :)


Har sovit med två täcken i natt -igen...
Är det de tyngden av de två lr är det att de luktar Du av det ena som får mig att sova så bra?
De luktar Du av kudden i soffan med...
Fick nöja mig med att krama den...
Skittråkigt men vad gör man?


Lina: Klart man får tänka på begravning! Man har juh MASSA funderingar runtikring de som inte kan bestämmas på en dag...
Sally i samma inlägg... Ja kan juh aldrig vara heeelt seriös...
Nästan aldrig^^
Jaa, jag mår braa... :)


BS: KANON! Sällskap till omklädningsrummet... Må spökena hålla sig ur vägen! :P
Jaa, VARJE gång jag äter popcorn ENSAM tänker jag på när du höll på att dö av ett...
Dom är livsfarliga och de är egentligen inget man ska äta när man är själv...
De sätter sig i tänderna med de jävlarna...
Men de är GOTT!! :D


Lär komma ihåg att ringa barnmorskan idag oxå...
Har snart gått 3 månader...
Yepp...
Sjukt va tiden går fort...
Typ i samma takt som vågen...
Vågjävel... Så dryyygt när man knappt kommer i byxorna längre...
Aja...


Näe nu är det dax för grötintag!
Ska koka ägg oxå om de finns några kvar dvs! :P
Kanske fröken lär handla idag måntroooo...
Får göra de nångång då de finns tiiid...
Ska hem och mata kattjävlar med...
Haha...



Fjonkan - Bluttanbläää! :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0