Nu får de fan...

...vara NOG!

KRÅKJÄVEL!!!
När ska den förstå att jag INTE vill bli väckt kl halv 7?!
Jag efterlyser härmed någon med jägarexamen och vapenlicens!
Ska man bli tvungen att ringa störningsjouren?!

"Eeeh...jaa...hej...jag blir störd av EN KRÅKA!!!!!"


Har börjat hosta... och ibland rinner de i min neeesaaa...
Kul.
Näe.
Jag har lixom en konstig känsla i halsen...
Typ inte ont i den när jag sväljer utan mer att de kliar...
Är hes så snart kommer säkert de halsonda...
Jag går och väntar...

Imån är 500-pers-festen och jag ska försöka bota min hals med ÖL och CIDER :P
Eg är de väl sprit som är bakteriedödande...
Men dricker jag de så blir det Fjonkans död med...
Så det hoppar jag! :P


Fikat med MaE var väldrig trevligt!
Tänka sig att hon ska ha ännu mera bebis om ett tag!
Hon sa först inget för att de va svårt att lägga fram...
Hahaha... Sen så skyllde hon på strömavbrottet^^
Jätteroligt i vilket fall! :)

Vi var där från 11-13.30...
Inte den längsta fikan vi haft ändå :P
De blev både fika och mat...
Bakad potatis med rökröra - SÅ  jädrans gott!
Och en negerboll! :D
Mumms mumms...
Jaa, de va lyckat!

Åkte hem...
BS m familj kom förbi...
Det letades efter outfit till imån...
Barnen sprang runt med flugsmällarna...
Lr ja, Signe var såklart med och gjorde sig fiiin...
Hon är aldrig snygg - hon är fiiiin! :P

Hon drog på sig ett rosa linne med nå silverglitter på som jag hade låg i en kartong...
Sen gick hon och plockade på sig halsband, armband, hårklämmor och diadem...
Jaaa... Hon var såååå fiiiin! ;D
Var bara ett par för stora klackisar som fattades känns de som! hahaha...

BS hittade sig en outfit...
Gav mig ångest på köpet...
Jag provade de jag hade tänkt men de var inte alls nå bra...

Signe klappade mig på magen och sa: Vilken stor mage du har Fjonkan!
BS sa: Är du säker på att de inte bor en bebis där?! :O

NEEEEJ... De är ingen bebis dääääär...
Drog de där häromdagen att de var för att de INTE skulle bli nå bebisar som jag fått stor mage...
MORR...
Aja... *suckar*

Bjöd på fika... Schopp! Sa de så var allt slut!
Är de nåt de är bra på så är det att fika! :P
Tur att jag inte hade städat säger jag.. Gissa om det låg mockarutesmul på golvet?! hahaha...
Men de ska synas att de varit barn och hälsat på...
Så är de... :)

Näe de åkt såg jag på face att LS skrivit att hon bara skulle äta och sen åka till Valbo...
Jag messade och ville haka pååå!
Så de gjorde jag!
SPRANG i alla affärer!
Hittade 2 st jättefina klänningar!
Och de va inte magen som var problemet... utan mitt breda ärslä...

Jaa, den ena klänningen var nog den finaste jag sett ever!
En vit klänning, i glanstyg... frami så var det varvat glanstyg och spets på...
Så himla fiiiin!!
Och jag blir så förbannad på mig själv när jag inte kan haaaaaa...
Sen hittade jag en svart i glanstyg på JC...
Men den ena storleken var för stooor och storleken under var för liten...
Skiiiit!

Slutade med att vi sprang tillbaka till en affär vi var på i början och köpte nåt vi kikat ut där...
Så jag ska va gul och svart imån...
Lite roligare än helsvart.
LS: Du kommer inte va helsvart då de är stenar på ditt linne!
Svart är snyggt!
Var tvungen att försvara färgen svart! :D

Jao jao...


Lyssnar på voice och håller fortfarande på med en låtlista...
Blocket ja skrivit på har legat framme i flera dagar nu...
Aja... De tar sig sa mordbränna´n...


Va sur man blir när man tittar ut och de har snöat då... Iofs så är det borta igen nu... Vad det ser ut på gatan iaf... Men jag vill ha VÄRME!
NUU!


De pratas om de där jävla askmolnet... Tur säger jag bara att man inte skulle ut och resa nu!
Synd att man inte var utomlands och inte kom hem :P

Ooooooo va jag vill resaaaaaaa!


Näe... Nu ska jag sätta fart...
Ska jobba lite senare... Rätt onödigt kan jag tycka då jag är ledig fre-lör sen...
hahaha...
Allt för festen!


Tjou tjouuuuu!



Fjonkan - Ser det snöar!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0