"Mamma ska du...

...pippa Schonkan?"

Signe frågade sin mamma om hon skulle klippa mig!
Mamman alltså... Jag släpper ingen annan på mitt hår!

Signe sa sen att hon skulle ha lika långt hår som jag...

"Änna ner i bumpan!"
-Ända ner till rumpan...
Sötnöt!<3

Var och simmade med Elin min bästaste swim-mate...
Åkte till jobbet - sola - hämta festbiljetterna...

Kom på efter de att mitt hår skulle behöva sig en rejäl omgång!
Och de fick de väl... Men inte så mkt som BS önskade...
Men vi toppade väl kanske 15cm? lr?
Ah... De skulle behövas ta minst 5-10 sm till...

Mitt hår är en KATASTROF nu! :S
Ge mig ett FRISKT FINT HÅR!


-I somras såg det iaf lite bättre ut...


Jahaaa... Om man skulle ta och prova outfiten till på fredagsfestligheterna?!
Har ångest redan nu...
Funderar på svarta jeansleggings (om jag kommer i dom dvs!)
Och nåt glansigt upptill...
Skulle behöva gå igenom garderoben...
SUCK!

Känns som om jag får ta fram kläderna med storlek TJOCK igen snart...
SUCK!
Aja...
Ikväll när jag lägger mig ska jag be en bön och önska ett mirakel...



Och nu till lite humor^^

HAHAHAHAHAHAHA...



Sitter här och väntar på att ja ska få köra hem min BS som är i byn och klipper sig!
Frisörerna i hennes by är inte tillräckligt braiga :P
Hon är kanske klar i 13tiden...
Skulle fixa och trixa sig...
Löjligt... Bara för att de är fest på fredag... pts...
:P


Oj... fy fan... Rapa och höll på att spy... hahahaha...
Fräsch! :P



Jahaaa... Min LS hade inte löst klädproblemet till på fredag hon heller...
Skulle ev kika på nåt nytt och kul... Jag vill oxå ha pengar!
Har efter gårdagens lilla pratstund på ca en timme med LS kommit på vad jag önskar mig i födelsedagspresent!
PENGAR!

Jag SKA börja spara till en resa!
En upplevelse är en BRA present!

Så jag skulle behöva få sisådär en 23tusen i födelsedagspresent^^
Vadå? Orimligt? Tycker ni? :P
 Hahahaha...


Näe... skämt å sido... Jag ska fan ta mig i kragen och SPARA nu!
Nu jävlar!


Längtar tillbaka!


Finväder ute idag!
Kanoners!
Gillar våren och LÄNGTAR till semestern!
4 underbara veckor semester ska jag ha i sommar!
25-26-27-28!
Wooohey!
:D


*host host*
Jag ska INTE bli sjuk till på fredag!
INTE!


LS skulle dricka asti och bacardi...
INNAN vi åker... :S
Jag ska ta nån öl...
De är fan skitsvårt att äta fint när man är full!
Och för att hantera kniv och gaffel måste man ha minst 14 i IQ...
Och de har man juh garanterat INTE efter lite gött dricka!! ^^


Fan ja skulle behöva diska... Och städa...
Har inte städat ordentligt sen J var här och det ligger svarta luddprickar i HELA lägenheten efter hans mjukisbyxor!
Hahaha...
Funderar på att bygga mig en miniatyr J av luddet som jag kan lägga på andra halvan av min säng :P


Blidde glass-på-balkong-sugen... skit.
Lite BEN-JERRY kanske BS?! :P

Sitter och filar på en lista med låtar... Vill ha lite vår och sommar låtar i bilen nu när solen ligger påååå... hihihi...

Näe... Nu ska jag göra nå nyttigt!

*gäsp*



Fjonkan - Nypippad!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0