Har jag någon...

...röst idag?!

DET är frågan! :S
Kan inte direkt sitta och prata här för mig själv... Grannarna ringer väl psykakuten då...
Lr förresten... De hör inte så bra^^

Jag har inte ont i halsen...än...
Hostar typ bara nångång...
Men jag hörde igårkväll när jag var över med cykeln att jag började låta konstig...
Lite hes...
Har känts som om jag haft feber i 2 dagar... Sen har jag haft lite huvudvärk oxå...
Men de är väl inget jag tänkt på...
Jag har flängt på som vanligt...
Smurttigt...

Om några timmar ska jag träffa MaE!
Vi ska fika på nya fiket! :D
Känns bra att gå på premiär!
De ska tydligen vara jättefint i de nya lokalerna...
Mummsi ska de bli!


De håller på med att göra en egen vulkan på thevoice nu...
Vulkanpulver + vinäger ska tydligen ge nån kemiskreaktion...
Spännande radio iaf... -jag vill juh SE!
Aja...

Efter fikat idag blir de kanske till att åka hem och städa lite?
Började plocka lite igår... Men den där disken... Varför ska de va så DRYGT att diska ibland?!
Ibland kan jag tycka att de är skoj att diska!
Jag har inte ens speciellt mycket disk nu så jag fattar inte riktigt vad de är...

....nu gör de vulkanen!
...spännande...
...de bubblar...
...de sprutar!
...och puffar!
...hahahahaha... De verkar gå skit...
Den slutade tvärt... hahahaha...

De kastade en ring i vulkanen... nån ville göra slut... humm...
Är det inte bättre att ro till Island och kasta i den i den riktiga vulkanen som jävlas med alla just nu?
De hade varit roligare att se...


Näe, nu ska jag kanske duscha...
Känns så...

Sen ska jag prata med mig själv... hahahaha...


Ha en bra dag!


Fjonkan - Duu...de är nånting jag vill säga dig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0