Varför inte...

...bara säga rakt ut som det är? Varför hymlar folk med sanningen? Jag vet inte hur ni andra är men jag uppskattar ivf ärlighet...
Idag tex. LS sa att jag hade skitfula byxor och skor på mig... Att jag såg ut som en tant...
Jag uppskattar hennes ärlighet även om ja inte bryr mig i just de... Ja råkar gilla både byxorna och skorna så...
Skulle jag lukta svett lr ha något mellan tänderna så vill jag såklart att nån talar om det för mig...

Men vafan ska de va så svårt för?
Fast... Vem är jag att säga så? Jag säger heller inte alltid vad jag tycker...
Och råkar jag säga vad ja tycker så blire väl bara fel det med... 
Man ska tydligen vara någonstans mittemellan...
Och vara sådär vanlig och skittråkig...

Ska jag va ärlig?
Om jag ska va ärlig så var jag överlycklig...
Om jag ska va ärlig så var jag omgiven av stjärnor, regnbågar och annat som är vackert och glittrar...
Om jag ska va ärlig så kände jag hopp och tro...
Om jag ska va ärlig så har jag aldrig känt så för någon innan... Aldrig...
Om jag ska va ärlig så sprang jag händelserna lite i förväg...
Om jag ska va ärlig så mår jag inte alls speciellt bra nu...
Och om jag ska vara ärlig så är det självförvållat och jag får skylla mig själv...  

Ibland vill man inte höra sanningen men man mår nog bäst av att höra den ivf...

Hur ska jag kunna börja lita på folk?
För precis ett år sedan ryckte någon bort mattan under mina fötter...
Och nu igen... Hade precis... vad ska man kalla det? Återhämta mig? Ifrån de förra fallet...
Jag har sånt jävla flyt så det finns inte!
När i helvete ska det ta och vända??

Herrejissaness va djup jag blev...

Imånbitti ska jag utmana ödet igen... Ska raka diverse kroppsdelar i sovande tillstånd...
Söker spänning i min annars så tråkiga vardag... haha...
Ska upp och simma imånbitti... Tidigt som fan... Ska bli skönt som fan oxå...
Undra om jag ska packa väskan redan nu? Orka....


Matte: Berätta vem du är nu... Känner jag dig?


Fjonkan - ska bli smal och få massa självförtroende igen! (För då får man ligga. Reds anm.) 

Kommentarer
Postat av: en läsare

Så länge vi inte kan vara ärliga emot oss själva, kan vi inte vara ärliga emot andra.

2009-09-15 @ 05:27:01
Postat av: Matte

Ditt självförtroende sitter inte i hur du ser ut smal eller tjock.....det sitter i om vi litar på vårat eget omdömme om hur folk är....där kanske ditt själförtoende fått sig en törn....eller?



Tycker att du är jättesöt som du är...så det så!

2009-09-15 @ 11:06:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0