Uppstigning...

kl 05.05...
Meddelande från SM kl 05.24: "Jag orkar inte kliva upp... :("
Mitt svar: "Nu kliver du upp!!! Syns på parkeringen kl 06!!! Hehehe...."
Skulle jag kanske ha jobbat inom militären?? Näe... fy fan för att äta ärtsoppa ur snuskburk och bädda sängen varjedag... :P

Dax att simma igen alltså!
Tycker det är häftigt att jag åker hemifrån sängen på så kort tid att sovmärkerna i ansiktet efter kudden inte hunnit försvinna... hehehe... Det är så INTE jag...

"Ja ska bara duscha så kommer jag!" har det alltid låtit...

Hahaha... Ja, Matte jag trodde du gått och dött... Du får inte skrämma upp mig sådär! :P




Fjonkan - Fortsätter kampen mot kärlekshandtagen!

Kommentarer
Postat av: Matte

Dig skulle man ju inte våga fria till....tvinga folk upp ur sängen sådär.....skillnad om det vore tvärt om...tvinga dom i säng...med dig :D

2009-09-22 @ 22:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0