Plågad...

...på gym... puh...trodde aldrig de skulle va så jobbigt... Men det känns bra ivf att jag har tagit mig dit!
Det svåraste är juh att få igång maskinerna... Alla knappar... Vart trycker jag? Tur man hade personliga tränare med som visade... 
Va så jävla jobbigt åt benen att jag trampade luft tillslut! hahahahahahahaha...
Ah... Men skönt vare!

Blidde en timmes promenix idag oxå... Riktigt skön luft ute...

Imåbitti blire simma av igen! Yey! Jag är på gång nu känner jag! Kommer antagligen vara halvdöd imån...
Ma tänkte tvinga på mig hantlar som eg är för bodybuilders... Men jag tog ett par som var till för småfisar som jag istället... 4kg´s... hahahaha...

Nu blire duschen igen...
Trodde absolut inte att jag skulle säga det 2ggr i mitt liv men: Jag gillar att plåga min kropp!
Nu jävlar! :D



Fjonkan - Älskar att svettas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0