Nu jävlar...

...har det brunnit i huvudet på mig! Hehehe...

Ställde klockan på 05.10 -och klev upp då...
Kikade fejsan med ett öga och hoppade sen in i duschen... Och vad jag kan se nu ett x antal timmar senare, är att båda benen är kvar! Armarna med! Jag är verkligen en hejjare på att raka mig i sovande tillstånd...
Har väl bra lokalkännedom! ;P

Träffade SM på parkeringen utanför HH... Hahaha... supertrött...
Gled in... Skaffade mig ett sånt där bada-gratis-för-du-är-anställd-av-kommunen-kort.
Gratis är gott!
Hade glömt bort hur det luktade på badhus... Mmm... Ja, det är sant! Så längesen jag badade där...
Simmade över huvudtaget faktiskt... 
Varför har INGEN talat om för mig att badkläder blir större i vatten?! Hahaha... De är lugnt...
Bikinitrosorna satt där de skulle ändå... Tack vare mina kärlekshandtag :P Något bra med de jävlarna... Hahaha...

Att simma är jobbigt. Jävligt jobbigt. Och är man otränad och har ZERO kondition är det super-duper-mega-jobbigt...
45 minuter - 850 meter... Tur jag inte var med på Titanic säger jag bara! Jag hade juh garanterat drunknat...
Hahaha... Men de va juh bra kämpat ändå! ;D
Något annat som är bra: Man blir inte svettig! Hahaha...

Bäst idag var ivf när jag skulle trampa på kanten de har i basängen - missade och höll på att drunkna! Hahahaha... Kallsup vill jag lova! :P
Lär ha sett ut som en idiot... Men vad gör det... hahaha...

Kände inte hur trött jag var förens jag skulle kliva upp ur bassängen... Benen var helt döda...
Gick och bubbladelite... aaaaah... Varmt och skönt! Vi och tantsingarna ;D

Skyndade mig hem för att smälla i mig en brakfrukost... Gröt... Banan och ägg... Var så hungrig att jag hade kunnat börja gnaga på inredningen i bilen... typ... Nästa gång följer en banan med i min väska! Lr förresten.. Då ska jag juh åka och jobba efteråt... Shit... Aja... Får frulla på jobbet då... :)
Jag trodde ALDRIG jag skulle kika på tabeller över kalorier och sånt... Har dock roat mig med det idag...
100g banan är 11 kalorier... Vad väger en banan? hahaha... Vilka funderingar jag har...
Ser fram emot fredag! :D

Läste mig till vad man förbränner oxå...
45 minuter:
Simmning - 309.
Gå/jogga - 309.
Städa - 180.
Handla - 309. (Shopping is the shit! :P )
Golfa, åka golfbil - 180... (Hahahahahahaha... Av att styra bilen då lr? :P )
Sex - 78 . (Som om man har sex så länge?!)
HAHAHAHAHA... Räknade om... Sex i 4 minuter = 7!!!
Ja herrejävlar...

Har gjort matlådor och promenixat med Ma oxå...
Diskat och grejat...
Dagen blir så himla mkt längre när man kliver upp sådär tidigt!
Man hinner med så mkt...
Ska jag va ärlig så tog jag en powernap... Välbehövligt!

Så underbart väder de är ute idag dååå! *älska solen*

Matte:
Jag vet att självförtroendet inte sitter i det smala lr det tjocka... Jag kan juh bara tala för mig själv och jag mår liiite bättre och får liiiite roligare om jag väger några kilo mindre... Självförtroendet får man av att man klarar av att gå ner de där kilona... Ja, en gnutta ivf...
Tack snälla för de snälla orden...
Berätta vemfan du är nu! Hahahaha... Ledtrådar?!

En läsare: Mmm... De ligger kanske nåt i det...

Näe, om jag skulle ta och göra mig redo för 4 timmars jobb!
Så fåre bli!
Lr... Jag borde ta reda på tvätten... Japp!



Fjonkan - Tar tag i sitt liv!

Kommentarer
Postat av: Matte

Känner nästa lite av din desperation (heter det så) av att du inte vet vem jag är.



Det känns faktiskt väldigt bra :)



Kan säja som så...för du ville ju ha en ledtråd...vi känner inte varandra...har inte träffats...vad jag vet iaf :D



Halkade bara in på din blogg för ett tag sen och började följa den



Men sen bor jag ju inte i hofors heller....bara ca 3 mil därifrån...nu har du fått tillräckligt med ledtrådar



Kram

2009-09-15 @ 21:41:18
Postat av: Lil Sis

Hejja Sii-Sii, friskt humör, skjortan hänger utanför!!



Ärlighet varar längst, oavsett om det är mot sig själv eller andra. Det är mitt motto!



Älskar dig!

<3

/Lil Sis!

2009-09-15 @ 22:18:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0